  • Data: 2013-12-18 23:47:02
    Temat: Re: Imperius za pół ceny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" l8rp61$9jp$...@n...news.atman.pl

    > Ja jestem przyzwyczajony nosic FON w futerale na pasku spodni
    > i w tym wypadku 4,3" to jest (moje) optimum miedzy wygodą
    > noszenia a uzywania

    A ja noszę w kieszeniach.

    > Jak bede potrzebował tableta to sobie wezme extra do teczki - LOL
    > W domu korzystam prawie wyłacznie ze stacjonarki - w pracy tez (bo tak wole) zona
    czasami sie katuje z lapkiem w lóżku - córka
    > PC lub tablet , w zależności w co gra ;)

    Nie mam teczki -- ze skóry, którą podarował mi partyjny
    sekretarz, ;) uszyłem buty [Reeboka], nie teczkę. ;)

    Tablet bym chciał wielkości 17 cali -- aby dobrze widzieć mapy. :)
    Gdy mi (kilkanaście lat temu) kończono mieszkanie, zażyczyłem sobie
    (nawet po części uzyskałem) prostopadłości ścian i równej podłogi.

    -- proste kąty między ścianami to mniejszy problem w wieszaniu mebli
    (cóż z tego, że ich nie mam do tej pory i chyba w tym życiu mieć
    nie będę)

    -- równa podłoga to możliwość rozścielania map, po których można
    chodzić boso (teraz już mapy są na/w tabletach i jednak szkło
    tabletów, choć niezwykle mocne, nie wytrzymuje nacisków
    ludzkich, że tak to określę)

    > Chyba zaczyna Czarneckiemu kasy brakowac,
    > bo juz nękaja _byłych_ klientow GO aby ponownie wejsc do tej metnej wody ;)

    Mnie brakuje zdrowia. Cieszę się z upadku Gatesa (traci rocznie
    cały lotniskowiec + wieczne ;) tegoż utrzymanie -- oby tak dalej)
    i liczę/szacuję/aproksymuję, ile mi jeszcze czasu zostało na tym
    świecie... Jak mały chłopak lubiłem mapy, marzyłem o urządzeniach
    zwanych dziś odbiornikami GPS, pragnąłem zwiedzić świat...

    Klonownice Czarneckiego na razie mnie nie pociągają. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'