  • Data: 2013-12-19 00:10:45
    Temat: Re: Imperius za pół ceny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 52b16a1c$0$2165$6...@n...neostrada.pl

    > Mam kartę sieciową na usb tej firmy, jest to słaby sprzęt,
    > zawiesza się, traci zasięg itd. Jednak nie dojrzała jeszcze
    > do tego aby ja oddać do serwisu. I oczywiście ma znaczenie
    > sama gwarancja i postanowienia. Jak dla mnie sprawę gwarancji
    > może komplikować wysyłkowy zakup, I ja zawsze staram się kupować
    > w fizycznym sklepie, nawet kosztem wyższej ceny. Ale w zamian,
    > w razie czego mam chociaż jakiś kontakt z sprzedawcą. Wracając
    > do półrocznej gwarancji na wyświetlacz GoClevera - doświadczenia
    > własne każą przypuszczać że maja powody żeby udzielać tak krótkiej
> [...]

    Pocieszę Cię -- teraz maluteńkie (jak dongle BT) karty WiFi
    (150 Mb/s lub nawet 300 Mb/s) na USB 2.0 za mniej niż ćwierć
    stówy plnów. :)

    http://allegro.pl/karta-wifi-na-usb-150mbps-nano-pro
    mocja-mini-i3736455337.html
    18,90 pln
    http://allegro.pl/nano-karta-rxs-wifi-usb-150mbps-ta
    blet-laptop-ipad-i3755665401.html
    17,49 pln
    http://allegro.pl/najmniejsza-karta-wifi-usb-nano-wi
    ndstars-150mbps-i3772009874.html
    15,95 pln

    -=-

    Mam 6 APków (5 czynnych i 1 w pudełku) i żaden z nich
    (5 TPlinka i 1 Tendy) nie zawiesza się.

    Co do zasięgu -- jeden TPlink (kultowa 340) ma moim zdaniem
    słaby zasięg -- dlatego zastąpiłem go APkiem Tendy.

    Tenda ma 150 Mb/s a pozostałe mają 54 Mb/s.
    Łączność pomiędzy mieszkaniami (niespełna 400 metrów -- wśród balkonów
    i blisko liściastych drzew oraz latarni) nie sięga ponad 20 Mb/s i nie
    spada poniżej 12 Mb/s, o ile kanały (używam głownie 13 kanału) nie są
    przepełnione.

    Wewnątrz mieszkań szybkości nie mierzę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'