  • 11. Data: 2013-04-16 14:28:52
    Temat: Re: Immobilizer?
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Po ładowaniu aku zaskakiwał. Finalnie pomierzyłem dziada aerometrem i
    > efekt taki, że 2 zewnętrzne cele mam prawie martwe.
    Aerometrem mowisz :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 12. Data: 2013-04-16 15:11:23
    Od: "Maciek" <k...@g...pl>

    >Aerometrem mowisz :)

    Oczywiście literówka.

  • 13. Data: 2013-04-16 18:17:31
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-16 10:43, Maciek pisze:

    > Z tego co piszesz, zainteresowałbym bym się na Twoim miejscu akumulatorem.

    Akumulator jest atomowy. W poranne mrozy miał 12,8 na klemach, a
    męczyłem go często ogrzewaniem postojowym.
    A tak jak pisałem. Rano kręciłem kilkanaście razy. Potem po południu
    tyle samo i nic. Wieczorem sprawdzam trzeci klucz i odpalił od dotknięcia.
    Więc aku odpada.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 14. Data: 2013-04-16 18:18:09
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-16 14:05, Albercik pisze:

    > Ten akumulator kiedy odłączałeś? Może po odłączeniu się coś wyczyściło w
    > pamięci i zadziałało. Niegdyś tak miałem i właśnie odpięcie akumulatora
    > pomogło, ale mi ewidentnie immo blokowało(świeciła się lampka)

    Po południu go odłączyłem na 10 min. pomyślałem że może się coś
    wykasuje-zresetuje. Następnie podłączyłem go i nic nie pomogło.
    Sprawdzałem i kręciłem kilka razy jeszcze przez około 20min z kolesiami
    i dupa.

    A lampki wszystkie standardowo gasły.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 15. Data: 2013-04-16 18:18:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-16 10:19, Lewis pisze:
    > On pytał o markę samochodu. VAG - szmelcwagen ałdi grupa
    > Myślisz że wszyscy to jasnowidze i potrafią wyczytac między wierszami? :P

    Skojarzyłem w innym kierunku.

    Omega kombi 2.5 DTI 2003
    Ponad cztery lata nią pomykam praktycznie bezawaryjnie i taki numer mnie
    rozwalił.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 16. Data: 2013-04-16 18:28:39
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-16 14:26, z pisze:

    > Nissan? :-)

    Omega 2.5DTI 2003

    > U mnie czasem pomaga zamkniecie samochodu. Trzeba próbować.
    > Czasem jest tak że po przekręceniu nic. Za drugim razem kręci i nie
    > podaje paliwa. To ślepy zaułek jest. Restart systemu pomaga :-)
    > A czasem pomaga z kopa w kolumnę kierownicy :-)
    > Nie ma żadnej reguły. Zimno, ciepło, pełnia księżyca...
    > Generalnie producent nie zna konkretnego sposobu na naprawę tej
    > nowoczesnej, wspaniałej elektroniki. :-)
    > Takie czasy...

    Ja czuję że teraz w eterze jest tyle syfu, że takie usterki staną się
    normą w centrach dużych miast.

    Zastanawiam się tylko czy jest taka opcja z immobilizerem, że gdy na
    dwóch kluczykach nie odpalało, bo się np coś przeprogramowało, a odpalił
    na trzecim kluczyku, to czy system potrafił naprawić te dwa na których
    nie odpalił?

    Mogło być też tak, że w tym czasie były jakieś w eterze zakłócenia czy
    coś w tym stylu i immobilizer był jakoś zblokowany.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 17. Data: 2013-04-16 18:33:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-16 10:22, grzech pisze:

    > A czy aby xenony marki czajna nie były montowane?

    Nie. Są oryginalne

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 18. Data: 2013-04-16 18:33:40
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-16 10:53, J.F pisze:

    > Przeczytaj instrukcje - zapala sie cos jak immobilizer zablokuje/nie
    > odblokuje czy nie.

    Muszę przeczytać. Ale nic nie zauważyłem by się coś zapalało.

    > Bo inaczej mozna dlugo szukac usterki.

    Tak. Można długo szukać i nie źle popłynąć na kasie. Bo usterka taka że
    można wymyślać kilka ka kosztownych wymian, sprawdzań, zanim trafi sie
    na faktyczną przyczynę. Dla tego mnie to wkurzyło.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl