  • 51. Data: 2020-06-23 10:51:06
    Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coś wydawać?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I bardzo dobrze że nie przeszli. Co to za maniera żeby zatrzymywać się przed
    przejściem. Wczoraj że trzy razy byłem w takiej sytuacji że chciałem przejść i się
    jakieś barany zatrzymały żeby mnie przepuścić. Postali i pojechali a ja przeszedłem.
    Jeden coś pod nosem mamrotal. Informuje i objasniam że śmiertelny wypadek w Warszawie
    jak to debil rozjechał na pasach faceta był spowodowany tym że inny debil się
    zatrzymał żeby przepuścić pieszego. Gdyby zatrąbił żeby ostrzec że jedzie to facet by
    żył a debil może by się sam w innym terminie zabił na drzewie i byśmy nie musieli
    przez kilka czy kilkanaście lat płacić za jego utrzymanie.

  • 52. Data: 2020-06-23 16:46:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-23 07:51, s...@g...com wrote:

    > Nie. To jest zapobiegnięcie wtargnięcia auta na przejście.

    Jakby auto miało nogi to by było dziadkiem. Na razie to piesi masowo na
    przejściach nie zachowują szczególnej ostrożności i po prostu wchodzą
    przed nadjeżdżające pojazdy bo im się wydaje, że takie mają prawa. To
    zwykłe wtargnięcia tylko dlatego rzadko kończące się potrąceniem, że
    kierowcy zwykle zachowują szczególną ostrożność i nie wjeżdżają na te
    przejścia mimo, że pieszych często tam w ogóle nie powinno być. Dlatego
    filmik chciałem, tam to widać.

  • 53. Data: 2020-06-23 17:11:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na okoliczność pieszych co nie uważają, na przeglądzie sprawdzają czy sygnał
    dźwiękowy sprawny.

  • 54. Data: 2020-06-24 02:33:42
    Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-18 o 11:02, Cavallino pisze:

    > Patrz - to zupełnie jak dzisiaj.
    > Tylko dziś kredyty większe...

    Kredyty PRLu zaciągał rząd i obywatel się nie musiał przejmować.
    Obecne kredyty zaciągają rodziny i żyją cały czas w stressie. W tym
    czasie rząd też nie próżnuje i robi coraz większe długi.

  • 55. Data: 2020-06-24 17:47:21
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2020 16:46:46 UTC+2 użytkownik kk napisał:

    > Na razie to piesi masowo na
    > przejściach nie zachowują szczególnej ostrożności i po prostu wchodzą
    > przed nadjeżdżające pojazdy

    No właśnie w tym problem, że ja od prawie trzydziestu lat jeżdżenia nie pamiętam
    takiej sytuacji. Natomiast codziennie widzę auta jadące przez przejście pomimo tego,
    że ludzie chcą przejść.
    Na jutubie tylko jeden film znalazłem, chyba z Rosji, gdzie ktoś przechodzi pomimo
    czerwonego światła dla niego.

  • 56. Data: 2020-06-24 17:55:34
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    s...@g...com w
    oups.com>:

    > Na jutubie tylko jeden film znalazłem, chyba z Rosji, gdzie ktoś przechodzi pomimo
    czerwonego światła dla niego.

    Masz problem z googlem?

    https://www.youtube.com/watch?v=4TiO3_6nBZ0

    Wypierdalaj trollu

    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2020-06-24 18:09:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No i co z tego że jacyś ludzie chcą przejść. Samochody chcą przejechać. Samochody nie
    są od ciągłego zatrzymywania się i ruszania bo ktoś chce przejść. Samochody jak się
    zatrzymują i ruszają produkują ogromne, w stosunku do tego jak jadą, ilości
    zanieczyszczeń. Robili badania. Pieszy przeciętnie czeka kilkanaście sekund na
    możliwość bezpiecznego wejścia na jezdnię na przejściu. To tak się pieszym spieszy że
    jeden musi popsuć powietrze dla wielu innych? Jak im się spieszy to co ze światłami.
    Są w moim miescie takie skrzyżowania że pieszy musi kilka minut czekać aż zapali się
    dla niego zielone. Jak chce przejść i się jakiś baran zatrzymuje to nie przechodzę. I
    tak sobie stoimy. I co mi zrobisz? Żeby pieszych wpuścić bezpiecznie na jezdnię
    należy ich przez tv i radio szkolić minimum rok. Żeby sobie utrwalili pewne zasady.
    Gdyby piesi uważali jak chcą przejść to nie było by żadnego wypadku na przejściach
    dla pieszych. Piesi uważają jak chcą przejść jak nie ma przejścia dla pieszych. Białe
    pasy na jezdni wyłączają im myślenie. W promieniu kilometra od miejsca w którym
    mieszkam gdybym był królem to zlikwidował bym wszystkie przejscia dla pieszych nie
    będące skrzyżowaniami ze światłami. Ruch samochodów by się uplynnil bo często jeden
    baran przepuszczający pieszego zapatrzonego w telefon zatrzymuje od kilku do
    kilkudziesięciu samochodów. Jeśli piesi chcą mieć jakieś super przywileje na
    jezdniach to ja jako kierowca chce mieć super przywileje na chodnikach. Co to za
    maniera żebym musiał na chodniku zostawić półtora metra dla pieszych?

  • 58. Data: 2020-06-24 18:46:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-06-2020 o 17:47, s...@g...com pisze:

    > No właśnie w tym problem, że ja od prawie trzydziestu lat jeżdżenia nie pamiętam
    takiej sytuacji. Natomiast codziennie widzę auta jadące przez przejście pomimo tego,
    że ludzie chcą przejść.

    Tyle że mają do tego prawo.
    Czyjaś chęć go nie zmienia.

  • 59. Data: 2020-06-24 21:25:00
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 24 czerwca 2020 18:46:30 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    takiej sytuacji. Natomiast codziennie widzę auta jadące przez przejście pomimo tego,
    że ludzie chcą przejść.

    > Tyle że mają do tego prawo.
    > Czyjaś chęć go nie zmienia.

    A to przepraszam. Byłem pewien, że prawo zobowiązuje ich do zatrzymania się i
    przepuszczenia pieszych.

  • 60. Data: 2020-06-25 07:11:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-06-2020 o 21:25, s...@g...com pisze:

    > A to przepraszam. Byłem pewien, że prawo zobowiązuje ich do zatrzymania się i
    przepuszczenia pieszych.

    Przeprosiny przyjęte.