eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIlu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coś wydawać? › Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
  • Data: 2020-06-18 13:44:32
    Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
    Od: kosmos <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-18 o 13:28, Poldek pisze:

    > No to przepraszam. W każdym razie dzieci zapisałem na kolejne stopnie
    > edukacji przez internet tam, gdzie chciałem, czyli do najbliższych
    > placówek na dojście piechotą i nie było problemów. Wiem, że niektórzy
    > mieszkają bliżej i dowożą samochodami. Mi też się czasem zdarzało jechać
    > samochodem do przedszkola, które mam na dystans do dojścia pieszo, ale
    > przynajmniej wtedy nie marudzę na korki, które sam tworzę :-)

    To miałeś sporo szczęścia, że w wybranych placówkach znalazłeś miejsca
    (tak uważam na podstawie swoich doświadczeń w Warszawie, może w innych
    miastach jest pod tym względem lepiej).
    Ja akurat świadomie nie wybierałem placówek koło domu tylko właśnie na
    drodze do pracy i na różnych etapach edukacji nie zawsze udało mi się
    zapisać dzieci tam, gdzie mi najlepiej pasowało, musiałem się zgodzić na
    kompromisy (choć finalnie nie narzekam, wielu znajomych miało znacznie
    gorzej).