eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIlu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coś wydawać? › Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
  • Data: 2020-06-18 16:00:07
    Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    >Mam inne doświadczenia. Być może dlatego, że nie przeprowadziłem się
    >do okolicy, w której jest mało placówek :-)
    >Niektórzy tak mają, że jak zakładają rodzinę, to osiedlają się na
    >Białołęce/Kazimierzu

    no bo wiesz ... jakos tak za te same pieniadze masz duzy dom a nie
    ciasne mieszkanie.
    I dzieci maja ogrodek do zabawy.

    A ostatnie 3 miesiace to jak przezyles z dziecmi ?

    >i mają żal, że koło domu nie ma gratisowych
    >żłobków/przedszkoli/szkół.

    Odwrotnie. Żlobek/przedszkole wybierasz pod praca, zeby nie miec
    problemow z czasem dojazdu i odbiorem dziecka :-)

    Szkola zazwyczaj gdzies tam jest, dla podstawowki wystarczy.
    Tylko znow problem, ze przez kilka lat dziecko trzeba odbierac.

    Pozniej sie zaczynaja problemy, bo chcialoby sie dziecko do dobrego
    liceum/gimnazjum oddac, a to daleko ...

    J.