eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIlu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coś wydawać? › Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
  • Data: 2020-06-18 13:28:23
    Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-18 o 13:23, kosmos pisze:

    > Ależ na Białołęce jest dużo "gratisowych" placówek. Tylko chętnych jest
    > więcej, niż przygotowano miejsc. I wymaga to kombinowania. Wybór miejsca
    > zamieszkania nie ma zazwyczaj nic wspólnego z brakiem bystrości, który
    > sugerujesz.

    No to przepraszam. W każdym razie dzieci zapisałem na kolejne stopnie
    edukacji przez internet tam, gdzie chciałem, czyli do najbliższych
    placówek na dojście piechotą i nie było problemów. Wiem, że niektórzy
    mieszkają bliżej i dowożą samochodami. Mi też się czasem zdarzało jechać
    samochodem do przedszkola, które mam na dystans do dojścia pieszo, ale
    przynajmniej wtedy nie marudzę na korki, które sam tworzę :-)