  • 41. Data: 2015-05-01 12:01:51
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Nie, to nie tak - ja tylko przywiozłem swoje opony i zleciłem ich
    > przełożenie gumiarzowi.

    No i? To cie upoważnia do powodowania niebezpieczesntwa na drodze?
    ---
    Czepiając się nie bez powodu ... jak na drodze, akurat w części chodnikowej
    kobieta na szpilkach zapyla albo z parasolem to stwarza niebezpieczeństwo
    czy nie.

    > Znam nie znam, gdybym tylko miał odpowiednie urządzenia do wymiany i
    > wyważarkę to olałbym usługi wszystkich gumiarzy na świecie.

    I to sprawiałoby ze wolno ci jezdzic na łysych oponach?
    Skad sie tacy biorą w czasach gdzie komplet opon mozna za 400zł kupic do
    wiekszosci samochodów. Na samochód stać ale na opony juz nie...
    ---
    No samochód 1000zł z czego 400 opony

  • 42. Data: 2015-05-01 12:30:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Nie. Przepis ma znaczenie podczas poruszania się auta dla bezpieczesntwa
    zarówno kierującego jak i innych uczestników ruchu.
    O przepisach mozna mówić rózne rzeczy ale akurat teno minimalnej wysokosci
    bieznika nie jest przeciez bezsensowny...
    ---
    Zależy czy jeździ do kościoła czy gdzieś dalej. MZ jednak kolejny przepis
    ograniczający swobody obywatelskie. Opony nie wystarczyły, trzeba było
    alkohol i korzystanie z komórek ograniczyć itd Nie ma końca.

  • 43. Data: 2015-05-01 12:32:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2015 09:28:40 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik spider "spajder78[WytnijTo]"@wp.pl ...

    > O, nie wiedziałem.
    > Nie wiem skąd mi sie te 3 mm wzieły.

    3mm jest zalecanym minimum (4mm dla zimowek). ale przepisowo mozna i
    1.6mm.

    > Co do obaw - wszystko zalezy od tego jak jezdzisz.
    > To zapewne nie sa dobre opony do jezdzenia 150 w deszcze po autostradzie i
    > do szybkiego pokonywania zakretów ale jak kierownik ma troche loeju w
    > głowie to zapewne na 3mm spokojnie pojedzie.

    Ogolnie tak, tylko ze olej w glowie kiepsko mowi kiedy dokladnie
    nastapi aquaplanning.

    > A na 1,6 to jak rozumiem, nie masz jezdzic tylko masz wymienic bo to juz
    > absolutne minimum. :)

    Wrecz nie mozesz jezdzic, tzn jeszcze mozesz, ale jak policja zmierzy
    1.59 to juz nie:-)

    J.

  • 44. Data: 2015-05-01 12:35:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 01 May 2015 09:36:22 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > Znam nie znam, gdybym tylko miał odpowiednie urządzenia do wymiany i
    > wyważarkę to olałbym usługi wszystkich gumiarzy na świecie.

    No coz, dawniej wystarczaly dwie lyzki, a potem pojechac do wywazenia.
    Ale z praktyki wiem, ze to juz za malo :-)

    J.

  • 45. Data: 2015-05-01 12:41:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > To Ci napisał, że wcale bo zlecił wymianę opon a nie ich ocenę. Jakby
    > zlecił komuś wymianę instalacji to też mógłby chcieć by tylko ją
    > wymienił zamiast zrobić to samodzielnie co jak twierdzi umie.

    I mozemy wrocic do argumentów od poczatku, skoro nie odnosisz sie do
    nich...

  • 48. Data: 2015-05-01 13:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > Czepiając się nie bez powodu ... jak na drodze, akurat w części
    > chodnikowej kobieta na szpilkach zapyla albo z parasolem to stwarza

    Nie wieksza niz kazdy inny pieszy.
    Duzo mniejsze niz nieswiadomy kierowca na łysych oponach.

> [...]
    > Skad sie tacy biorą w czasach gdzie komplet opon mozna za 400zł kupic
    > do wiekszosci samochodów. Na samochód stać ale na opony juz nie...

    To dowodzi tylko tego, ze go na samochód nie stać a nie ze ma jezdzic na
    starych oponach...

  • 46. Data: 2015-05-01 13:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > 3mm jest zalecanym minimum (4mm dla zimowek). ale przepisowo mozna i
    > 1.6mm.

    > Ogolnie tak, tylko ze olej w glowie kiepsko mowi kiedy dokladnie
    > nastapi aquaplanning.

    Jak jezdzisz 90 na godzine a na deszczu troche zwalniasz to nie wystapi
    przy 2-3 mm biezniku. :)
    Może ci sie o 10 metrów wydłuzy droga hamowania ale z drogi nie wylecisz.

    :)

  • 47. Data: 2015-05-01 13:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > wysokosci bieznika nie jest przeciez bezsensowny...
    > ---
    > Zależy czy jeździ do kościoła czy gdzieś dalej.

    Ale tak ogólnie to czytasz wątek czy nie?
    Przeciez pisałem, ze to co dla mnie jest w takiej sytuacji niezbedne - to
    informacja ze strony fachowca a nie założenie opon bez słowa komentarza.

    > MZ jednak kolejny
    > przepis ograniczający swobody obywatelskie. Opony nie wystarczyły,
    > trzeba było alkohol i korzystanie z komórek ograniczyć itd Nie ma
    > końca.

    ROTFL
    I jeszcze to ze niewidomi nie mogą jezdzic samochodem! Ach ta rzadowa chec
    uciskania spoleczenstwa :)

  • 49. Data: 2015-05-01 13:14:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Pamietam jak chciałes obowiazkowych zimówek bo potem ci na letnich blokują
    > skrzyzowania...

    A pisałem gdzieś, że to gumiarz ma decydować czy klientowi zmienić na nową
    letnią, czy zimówkę?
    Jeśli nie - to jaki widzisz związek tego Twojego pierda z tematem?

    > A przeciez wystarczy zjechac z drogi jak spadnie snieg...

    Czy Ty nie rozumiesz, że nawijasz totalnie o czymś innym niż reszta?
    Naprawdę nie?

    Bo zastanawiam się, czy robisz to właśnie dlatego, że nie jesteś w stanie
    ogarnąć różnicy, czy też przyznać się do błędu....

    > ROTFL...
    > Oczekiwanie dobrej rady od fachowca jako przejaw zamordyzmu.

    Tyle że w wątku rozmowa jest zupełnie nie o radach, tylko o odmowach.
    Powtarzam Ci to po raz n-ty, a Ty dalej swoje, jakbyś się naćpał i gadał sam
    ze sobą.
    EOD.

  • 50. Data: 2015-05-01 13:18:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Mozna dyskutować czy musi wykonać usługę.
    > Ale zgoda - sam napisałem, ze przeciez mógł wykonać usługe i zadzwonic na
    > 997 zeby podjechali jak klient bedzie wyjezdzął i go skontrolowali.

    No to skoro ustaliliśmy, że powinien wykonać usługę, to po co to dalej
    ciągniesz?
    Nikt nie mówi nic innego, ani nie dyskutuje, czy jeżdżenie na łysych oponach
    jest bezpieczne, tylko Ty sam ze sobą.

    > Chyba odwrotna sytuacja.

    Nie - analogiczna.

    > A w jaki to sposób?

    Bo trąbią o tym w niekościelnych środkach przekazu na lewo i prawo.

    > Pracuj na swoim! Zostan kierowca karetki - nie bedziesz miał takich
    > naciąganych dylematów.

    Jasne i ten przymus zmiany zawodu i sposobu zatrudnienia też nie jest
    przymusem?
    Gdzie Ty żyjesz, w Iranie?

    > Myslę, że to akurat sa najmniej doskwierające przejawy ich wtrącania.

    Ale to nie chodzi o stopień, tylko o to, że byłeś łaskaw stwierdzić, że
    takowych nie ma.
    Więc wystarczy jeden kontrprzykład, żeby udowodnić nieprawdziwość tego
    stwierdzenia.