  • Data: 2015-04-29 23:17:59
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: LordBluzgR <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:55407be9$0$2201$65785112@news.neostrada.pl
    > Porządny gumiarz to dla mnie taki który szybko i porządnie przełoży i wyważy
    > przyniesione mu do warsztatu opony i felgi. Zupełnie nie oczekuje po nim
    > filozoficznych rozważań, i nie za to mu płacę.

    Może skorzystaj z pomysłu i do lekarza idź zawsze po receptę? Po co ci diagnoza
    fachowca? Ty zawsze wiesz lepiej :D

    > Łajzę który odmawia takiej usługi mimo tego że sam ma całe hałdy oponowego
    > złomu w warsztacie aż przy moich filozofuje na pewno ominę szerokim łukiem.

    Weź receptę na arszenik. Ponoć pomaga w chwilę na wszystkie problemy :D

    > I tak z ciekawości - czym Ty mierzysz porządność ogumienia - marką producenta,
    > ceną, czy może jeszcze czymś innym ?

    Spacją przed pytajnikiem. Im więcej spacji tym lepiej :D

    --
    LordBluzgRT
    Get out of the road if you want to grow old.