  • Data: 2015-04-30 15:06:08
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-04-29 o 11:21, J.F. pisze:

    >Sorry ale rozumujesz jak ktoś upośledzony. Ktoś kogo trzeba za rączkę
    >przez życie prowadzić.

    Dajesz do wykonania dobremu fachowcowi i spodziewasz sie ze dobry
    fachowiec dobrze zrobi - a to obejmuje tez czynnosci wykraczajace poza
    scisly zakres zlecenia.
    Znasz sie na oponach i ich zakladaniu ? Moze i znasz, ale na wszystkim
    sie nie znasz.

    Fachowiec powinien wiedziec co w oponie sprawdzic przed zalozeniem,
    powinien poradzi ze "panie, to juz zuzyte, konca lata nie doczeka, po
    co placic za zmiane, kup pan nowe", itp.

    A w skrajnym wypadku moze i powiedziec "to jest taki zlom, ze ja tego
    nie zaloze, chcesz pan tak jezdzic, to zaloz sobie sam".

    J.