  • Data: 2009-03-21 09:00:40
    Temat: Re: Ile wytrzyma canon?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KILu pisze:
    > Niezle. :) Zwykle w takich sytuacjach (co najmniej) blokuje sie migawka
    > lub przyslona.

    Po prostu tej części się nie tykałem. Jak go otworzyłem zaraz po
    dostarczeniu, to w środku były bańki mydlane :)
    Jako, że aparat przeszedł pranie z akumulatorem, do tego jest jeszcze
    bateryjka do podtrzymywania zegarka - wiele temu nie wróżyłem. Po prostu
    się nie zabierałem za część z obiektywem poza myciem ogólnym.

    > Z tym, ze wnetrznosci powinienes umyc nie woda, lecz
    > izopropanolem - on nie tylko wypycha resztki wody, ale tez skuteczniej
    > wyplukuje osad.

    Wiesz... elektronikę to spokojnie zdążyłem porozkręcać i powymywać - nie
    ma na niej najmniejszego śladu. Został jedynie obiektyw, za który już
    nie chciałem się brać wtedy bo i po co jak nie wiadomo czy to przeżyje i
    tak. Zresztą tak czy siak trzeba to rozdłubać na części, nasmarować
    mechanikę itd.. Na to jest czas teraz. Ten aparat do obiektywu wpuszcza
    wodę i nie bardzo chce wypuścić :)

    > Jak dlugo podziala? Roznie moze byc, w kazdym razie nie
    > mozna wykluczyc, ze padnie dosc szybko. A ten obiektyw jednak bym
    > wyczyscil... :)

    No za czyszczenie w serwisie powiedzieli 350zł i się nie dziwię bo
    pierniczenia się z tym wiele :)
    Tak czy siak będę próbował w wolnej chwili.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \