eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt dużą prędkością? :) › Re: Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
  • Data: 2013-05-26 14:00:30
    Temat: Re: Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-26 09:35, DoQ pisze:

    > Bardzo dobrze że myśli. Wystarczy ocenić jazdę, zachowanie czy to co
    > piszą w internecie aby z dużą pewnością założyć, że większość ludzi to
    > imbecyle.

    Dla tego imbecyle że na 90tce jadą 110?

    Jeżeli myślisz że ten system myśli dla Twojego dobra, to znaczy że
    jesteś tym (bez urazy) ... myślącym inaczej. Ten system nie sięga tych
    co maja w dupie ograniczenia. Tacy ludzie lawirują w tym systemie by
    unikać ich chciwych łap. Tacy ludzie jak już dojdzie co do czego
    dogadują się z tym systemem.
    Ten system jest dla szarych uczciwych, zastraszonych ludzi. Takich
    najłatwiej doić i trzymać za ryj.
    System tak kombinuje byś zarobił i oddał im jak najwięcej. Byś rentę lub
    emeryturę dostał jak najmniejszą lub wcale. To samo jest z
    odszkodowaniami. A na finał tworzy takie przepisy by na mandatach zdoić
    ile się da. To dla Twojego dobra i bezpieczeństwa? Nie rozwalaj mnie
    LOL. Ten system nie ma kontroli nad stricte imbecylami.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl