eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt dużą prędkością? :) › Re: Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
  • Data: 2013-05-26 13:47:46
    Temat: Re: Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/26/2013 9:32 AM, Krzysztof 45 wrote:

    > Są drogi tak fatalne, że jedzie się bez przymusu 60max70 bo szkoda auta i
    > zdrowia. Ludzie sami ograniczają tę prędkość. Więc po co ta 90tka?

    Mit !! Obalajmy mity !!!

    Nie spotkałem drogi tak złej żeby zwolnienie do 60km/h coś dawało,
    nie daje nic i tnie opony przy takich prędkościach, na dziurowisku
    dopiero daje zwolnienie do 20..30km/h.

    a lepsze efekty daje bardzo chwilowe - tylko na dziury - rozpędzenie
    się do ~120k..140m/h bo wtedy większość dziur się przeskakuje.