  • Data: 2011-03-27 20:17:59
    Temat: Re: Ile warte są te tanie lutownice pistoletowe (grzałkowe)
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9EB5DAA0C484Delektronik@localhost.net...

    > Jeszcze można trafić w sklepach te starego wzoru
    >
    > http://multisort.pl/product/2845.Lutownica%3Btransfo
    rmatorowa%3B45%3B75W%3B230V.html

    W Castoramie widziałem taniej, coś koło 70-80zł (chyba z przełączaną mocą).
    Ja mam taka lutownicę z lat 80-tych, podebrałem ojcu :) Nadal działa, tylko
    w śrubach wyrobiły się żłobki i grot dokręcam kombinerkami. Kabel
    doprowadzający również ułamał się przy rękojeści - trzeba było go skrócić o
    kilka cm. Tylko że do naprawy potrzebna druga lutownica, bo o ile pamiętam
    do wyłącznika przewd jest lutowany.

    Michał