  • Data: 2012-03-08 14:23:20
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Berni

    > Jeżeli chodzi o inteligencję są to osoby normalne lub z IQ zdecydowanie
    > ponad przeciętną. Natomiast kompletnie nie potrafiący przystosować się
    > do obowiązujących norm i zasad współżycia w społeczeństwie.

    Na tym właśnie polega problem, że osobom z przeciętnym poziomem IQ nie
    każe się dostosowywać do norm dla upośledzonych umysłowo, natomiast osoby
    z wysokim IQ stara się równać do przeciętności (przynajmniej do uzyskania
    pełnoletności), co jest doskonałą analogią do powyższego.

    > Reagują
    > agresją, tzw. "bydłem" itp.

    Zakładając, że masz przeciętne IQ -- jakby Cię zamknęli w psychiatryku to
    byś tak nie reagował?

    > Nigdy nie widzą własnej winy i własnymi
    > niepowodzeniami obciążają wszystkich tylko nie siebie.

    To, że zmarnowałem 12 lat życia w zjebanym szkolnictwie to nie jest moja
    wina, bo miałem na to dokładnie żaden wpływ. Tracenie czasu 5 dni w
    tygodniu w tych placówkach dla debili to był niestety mój ustawowy
    obowiązek.

    > Przyznaję, że ja ją
    > sprowokowałem. Po prostu nienawidzę uogólnień, bo krzywdzą zbyt wielu
    > ludzi.

    Z czytaniem chyba tez masz problemy, bo wyraźnie pisałem o WIĘKSZOŚCI.

    > To tak jak by powiedzieć Polacy to pijacy.

    No cóż, większość taka właśnie jest.