    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Ile płacą w Microsofcie i Google w Polsce?
    Date: Fri, 18 Nov 2011 09:12:04 -0600

    On Fri, 18 Nov 2011 06:45:11 -0800 (PST), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Uwielbiam te Twoje reportaże ze świata.
    >Zawsze lubię się czegoś wiarygodnego dowiedzieć.
    >
    >http://www.salary.com/mysalary.asp
    >http://www.salaryexpert.com/
    >http://www.worldsalaries.org/usa.shtml
    >
    >Nie chce mi się wklejać dalej, to są pierwsze 3 linki z gugla dla
    >hasła "USA salaries".

    Jeszcze raz wysylam bo cos nei poszlo

    Doceniam Panske amerykansie dowiadczenia. Jak wynika z Panskiego CV,
    spoedzil Pan tam wiele lat i pracowal dla wielu korporacji. Poprosze
    jeszcze o jakies rewelacje. Mzoe sie okazac ze ja spedzilem ostatnie
    25 lat w gorszej Ameryce niz Pan.

    A tak w ogole, nie mozna zdradzic wysokosci zarobkow w kontekscie
    ktory umozliwialby zidentyfikowanie ozoby zdradzajacej lub/i firmy.
    Wiec ludzie pisza anonimowo do "salaray reviev Information Week".

    Natomiast prywatnie, na party, gdy poruszy Pan problem zarobkow,
    zostanei Pan uznany za nieokrzesanego chama nie umiejeacego sie
    zachowac w towarzystwie i wiecej zapraszany nei bedzie. W odroznieniu
    od Polski, gdzie piewsze pytanie znajomych ktorych nei widzialem od 20
    lat to "ile ty tam zarabiasz". Podobne klopoty dla obu stron wynikna
    gdy Brown pojdzie do HR i poprosi o podwyzke "bo Smith zarabia tyle a
    tyle" A "widelki" sa tylko dla prac federalnych i stanowych. Firmy nie
    podaja zadnych "widelek"
    '
    Jeszcze raz gratuluje "american experience" i podziwiam. Podziwiam bez
    ustanku, ze wszystko wie Pan lepiej.

    A.L.