  • 21. Data: 2010-09-14 11:36:33
    Temat: Re: Ile pkt. za takie wykroczenie?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zapisz się do Straży Miejskiej, zrealizujesz się tam intelektualnie.

    Wiesz, o ile z Krzyskiem82 sie zwykle nie zgadzam, to wyprzedzanie na
    przejsciu i jeszcze jazde po pijaku uwazam za 2 nie wykroczenia, a
    usilowanie zabojstwa. Inna sprawa, ze oznakowanie przejsc dla pieszych w
    DC jest takie, ze moj "ulubieniec" inz. Galas tez powinien siedziec z
    tego paragrafu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2010-09-14 11:39:34
    Od: "Antek" <a...@w...pl>

    > begin krzysiek82

    > I bardzo dobrze, dzięki temu można ominąć całą kolejkę osłów i nie stać w
    > korku. ;-)

    Jesteś właśnie przedstawicielem tych myślących inaczej, a Twoja znajomość
    arytmetyki kończy się własnie na liczeniu pensji (o ile jeszcze nie chodzisz
    do szkoły, bo jeżeli jeszcze chodzisz, to weź się za naukę bo głupio tak na
    stare lata zostać matołem). A może tylko taki mały prowokatorek jestes?
    Nic nie ominiesz.Bo w jaki sposób. (Trenuj też wyobraźnię) Nie rozumiesz jak
    działa tzw. zameczek. Gdybyś lepiej sie przykładał do nauki to szybko byś
    policzył, że " na zameczek" jest szybciej. Powiedz rodzicom, może jakieś
    zajęcia wyrównawcze by Ci pomogły.

  • 23. Data: 2010-09-14 11:41:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Wiesz, o ile z Krzyskiem82 sie zwykle nie zgadzam, to wyprzedzanie na
    > przejsciu i jeszcze jazde po pijaku uwazam za 2 nie wykroczenia, a
    > usilowanie zabojstwa.

    Ja po pijaku nie jeżdżę, ani na przejściach nie wyprzedzam, ale nie o to
    mi tu w ogóle chodzi. Chciałbyś żyć w kraju, gdzie wszyscy się nagrywają
    i na siebie donoszą? Uważasz, że tak zachowuje się zdrowe społeczeństwo?

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-09-14 11:42:17
    Od: "Antek" <a...@w...pl>

    > begin Antek

    > Komu niby ubliżam?

    Np. mnie. A uraźliwy jestem.

  • 25. Data: 2010-09-14 11:43:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Antek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > byś policzył, że " na zameczek" jest szybciej. Powiedz rodzicom, może
    > jakieś zajęcia wyrównawcze by Ci pomogły.

    Oj sądzę, że to Ty nie zrozumiałeś o co mu chodziło.

  • 26. Data: 2010-09-14 11:43:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Antek

    > Jeste? w?a?nie przedstawicielem tych my?l?cych inaczej, a Twoja
    > znajomo?ae arytmetyki konczy sie w?asnie na liczeniu pensji (o ile
    > jeszcze nie chodzisz do szko?y, bo je?eli jeszcze chodzisz, to weOE sie
    > za nauke bo g?upio tak na stare lata zostaae mato?em). A mo?e tylko taki
    > ma?y prowokatorek jestes? Nic nie ominiesz.Bo w jaki sposób. (Trenuj te?
    > wyobraOEnie) Nie rozumiesz jak dzia?a tzw. zameczek. Gdyby? lepiej sie
    > przyk?ada? do nauki to szybko by? policzy?, ?e " na zameczek" jest
    > szybciej. Powiedz rodzicom, mo?e jakie? zajecia wyrównawcze by Ci
> [...]

    Wiem jak działa, co więcej, sam zawsze jeżdżę na zamek. Ale jeśli ktoś
    lubi sobie stać w korku, bo drugi pas kończy się 2 km dalej to jego
    sprawa. Mi to nie przeszkadza. Ja korzystam z obu pasów zgodnie z
    przepisami.

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2010-09-14 11:45:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Antek

    > Np. mnie. A uraOEliwy jestem.

    Ciebie? Przecież pisałeś że jeździsz na zamek.

    --
    ignorance is bliss

  • 28. Data: 2010-09-14 11:49:52
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 11:41, to pisze:
    > Ja po pijaku nie jeżdżę, ani na przejściach nie wyprzedzam, ale nie o to
    > mi tu w ogóle chodzi. Chciałbyś żyć w kraju, gdzie wszyscy się nagrywają
    > i na siebie donoszą? Uważasz, że tak zachowuje się zdrowe społeczeństwo?

    ja chciałbym żyć w kraju gdzie wszyscy się szanują i przestrzegają
    prawa. Jeśli nic się sami nie zmienia to staram się coś zmienić sam.
    Przecież nie robiąc nic nie można wymagać poprawy.

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-09-14 11:51:02
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-09-14 11:22, Antek pisze:
    > Użytkownik "to"<t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nam ubliżasz?
    Jak masz w sklepie dwie kasy otwarte to też ustawiasz się do dłuższej
    kolejki, żeby potem patrzeć na tych obok, jak na "cfaniakuff"?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 30. Data: 2010-09-14 11:55:07
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 11:42, Antek pisze:
    > Np. mnie. A uraźliwy jestem.

    ja też, szczególnie jak widzę, pędzących lewym pasem i z tego lewego
    pasa jadących na wprost mimo, iż to jest lewoskręt. Nic bardziej nie
    irytuje i nic bardziej nie cieszy jak patrol z lornetką wyłapujący
    takich baranów. Co jakiś czas widuje takie akcje, nazbierają sobie kilku
    baranów i wtedy po kolei każdego sprawdzają oczywiście nie spiesząc się
    bo niby po co się spieszyć :D

    --
    krzysiek82