  • 11. Data: 2010-09-14 10:52:21
    Temat: Re: Ile pkt. za takie wykroczenie?
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 10:46, to pisze:
    > Zapisz się do Straży Miejskiej, zrealizujesz się tam intelektualnie.

    Nie mógłbym z Tobą pracować przykro mi.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-09-14 10:54:14
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 10:50, Antek pisze:
    A żeby jeszcze na zameczek wpuścili?

    do zameczka kierowcy w tym kraju jeszcze nie dorośli :) to zbyt
    zaawansowane jest aby to pojąć dla niektórych. Sam się dziwiłem jak się
    to fajnie sprawdza na zwężeniach np w Austrii.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-09-14 11:14:27
    Od: "Antek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaawansowane jest aby to pojąć dla niektórych. Sam się dziwiłem jak się to
    > fajnie sprawdza na zwężeniach np w Austrii.

    Zgadza się. A proste to! Wystarczy troszke pomysleć. Ale jak się potrafi
    tylko własną pensje liczyć?

  • 14. Data: 2010-09-14 11:20:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > do zameczka kierowcy w tym kraju jeszcze nie dorośli :) to zbyt
    > zaawansowane jest aby to pojąć dla niektórych.

    I bardzo dobrze, dzięki temu można ominąć całą kolejkę osłów i nie stać w
    korku. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-09-14 11:21:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > Nie mógłbym z Tobą pracować przykro mi.

    Ja tam nie pracuję. W sumie myślę, że większość pracuje tam z
    konieczności, a nie z zamiłowania. Ty natomiast mógłbyś połączyć życie
    zawodowe z hobby. Zmarnujesz taką okazję?

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-09-14 11:22:14
    Od: "Antek" <a...@w...pl>

    > begin krzysiek82

    > I bardzo dobrze, dzięki temu można ominąć całą kolejkę osłów i nie stać w
    > korku. ;-)

    Dlaczego nam ubliżasz? To bardzo nieładnie. A i na inne nieprzyjemności
    można sie narazić.

  • 17. Data: 2010-09-14 11:30:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > czy warszawa czy nie debili jest pełno :)

    No powiedzmy ze w tym miejscu takiego napalonego widzialem pierwszy
    raz, i akurat mial rejestracje WB.
    Czasem widuje tez na drodze do Klodzka i tez przoduja Wx.

    > dzisiaj zostałem wyprzedzony na przejściu dla pieszych
    > oczywiście,

    A z tym to akurat roznie bywa - nie trzeba byc piratem zeby tak
    czasem podpasc.

    J.

  • 18. Data: 2010-09-14 11:32:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > A z tym to akurat roznie bywa - nie trzeba byc piratem zeby tak czasem
    > podpasc.

    Wystarczy jechać dwupasmówką przy dużym ruchu. :>

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-09-14 11:33:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Antek

    > Dlaczego nam ubli?asz? To bardzo nie?adnie. A i na inne nieprzyjemno?ci
    > mo?na sie naraziae.

    Komu niby ubliżam?

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-09-14 11:36:12
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Hmm, to tego typu zachowania nie definiuje 'ichni' katalog opłat?

    moga olac katalog oplat. Nic ich nie zmusza aby dac Ci mandat. Moze dac
    pouczenie

    Icek