eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle paliwa potrzeba dla świateł ;-)Re: Ile paliwa potrzeba dla świateł ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile paliwa potrzeba dla świateł ;-)
    Date: Wed, 9 Nov 2011 12:51:51 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <j9dpgp$tdu$1@news.onet.pl>
    References: <j99ahm$psj$1@news.task.gda.pl> <j99b7t$2pk$1@node2.news.atman.pl>
    <j99bgd$r02$1@news.task.gda.pl> <j99bl3$44q$1@news.dialog.net.pl>
    <j99d7a$uj7$1@news.task.gda.pl> <j99dtg$2pk$3@node2.news.atman.pl>
    <2...@p...pl> <j99hku$aap$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <1...@p...pl> <j9c7rt$2g2j$1@news2.ipartners.pl>
    <8...@p...pl> <j9dcrj$17l$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: aacl173.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1320839513 30142 83.4.63.173 (9 Nov 2011 11:51:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Nov 2011 11:51:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j9dcrj$17l$1@news2.ipartners.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412065
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w
    >Raczej w tunelu, zresztą pf126p też. Ponieważ jedenak obrazą jest dla
    >mnie sugestia
    >że moje ssane z palca szacunki odbiegają od rzeczywistości :),
    >sprawdzamy...

    Niestety - nie samo powietrze stawia opory.
    Gdyby tak bylo, to przy 120km/h auto paliloby 1.78 raza wiecej niz
    przy 90km/h.
    A tego nie potwierdza ani praktyka, ani stare katalogi, gdzie to
    podawano.

    Z kolei jak kiedys przeanalizowalem predkosc maksymalna golfa dla
    roznych wersji silnikowych, to mi taka idealna zgodnosc wyszla, ze
    zaczalem podejrzewac iz fabryka tez wyliczyla a nie zmierzyla :-)


    >Co do przekroju czołowego (S): trudno dokładnie policzyć, ale
    >powierzchnia ta
    >jest z grubsza proporcjonalna do powierzchni prostokąta w którą się
    >wpisuje
    >przekrój.

    Cos mi sie kiedys obilo o uszy ze wrecz tak sie liczy - tzn do wzoru
    podstawia wysokosc*szerokosc (bez lusterek ?) a nie rzeczywista
    powierzchnie czolowa. Ktorej policzenie byloby troche trudne, wiec
    caly przemysl samochodowy rzekomo tak wlasnie postepowal. Ale
    potwierdzic nie moge ... moze JAM cos wie ?

    Bo zgrubsza to zapominasz o dole - tam jest przeswit dosc istotny.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: