-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ile paliwa potrzeba dla świateł ;-)
Date: Wed, 09 Nov 2011 10:41:21 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 28
Message-ID: <j9dhs1$3mm$2@news2.ipartners.pl>
References: <j99ahm$psj$1@news.task.gda.pl> <j99b7t$2pk$1@node2.news.atman.pl>
<j99bgd$r02$1@news.task.gda.pl> <j99bl3$44q$1@news.dialog.net.pl>
<j99d7a$uj7$1@news.task.gda.pl> <j99dtg$2pk$3@node2.news.atman.pl>
<2...@p...pl> <j99hku$aap$1@node2.news.atman.pl>
<j99qr3$ps5$1@inews.gazeta.pl> <j9aih2$a4o$1@node2.news.atman.pl>
<8...@p...pl>
<Pine.WNT.4.64.1111081254560.500@quad> <c...@b...softax.pl>
<j9dhp7$3mm$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1320831681 3798 157.25.157.219 (9 Nov 2011 09:41:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 9 Nov 2011 09:41:21 GMT
In-Reply-To: <j9dhp7$3mm$1@news2.ipartners.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.23) Gecko/20110920
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.15
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412010
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-09 10:39, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2011-11-09 10:33, Sebastian Kaliszewski pisze:
>> Gotfryd Smolik news wrote:
>>> On Tue, 8 Nov 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:
>>>
>>>> Hello AZ,
>>>>
>>>>> A te oswietlenie to masz zasilane paskiem klinowym z silnika? Alternator
>>>>> tez ma straty i 1 kW pobrany z silnika to nie jest 1 kW w
>>>>> elektrycznosci.
>>>>
>>>> Straty na pasku i łożyskach itd. występują niezależnie od tego, czy
>>>> światła są włączone, czy nie.
>>>
>>> Jeśli te straty zawierają składową zależną od obciążęnia (a raczej
>>> zawierają), to nie ma powodu żeby jej nie zauważać.
>>
>> To są efekty drugiego rzędu. Istotnie mniejsze od strat stałych.
>
> Odwrotnie - w zakresie średnich i wyższych obciążeń dominują straty
> zmienne, z grubsza proporcjonalne do mocy.
I oczywiście nie mówię o ww stratach mechanicznych (łozyska pasek itp)
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.11 10:46 Jakub Witkowski
- 09.11.11 10:48 Sebastian Kaliszewski
- 09.11.11 11:00 Jakub Witkowski
- 09.11.11 11:02 AZ
- 09.11.11 11:07 Jakub Witkowski
- 09.11.11 12:00 The_EaGle
- 09.11.11 12:42 J.F
- 09.11.11 12:51 J.F
- 09.11.11 13:14 J.F
- 09.11.11 14:23 kogutek
- 10.11.11 00:09 Bugatti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=