  • Data: 2011-09-13 22:40:14
    Temat: Re: Ile minut (godzin) powinien utrzymać APC Smart UPS 1000VA?
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vituniu" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ac9392a5-d55d-48d8-a913-a5623592629f@c29g2000yq
    d.googlegroups.com...

    >Zwazywszy na to, ze jakis maly agregat inwertorowy bedzie tanszy od
    >wzmiankowanego APC i bez trudu pociagnie caly zestaw przez jakies 3
    >godziny (czy na ile mu tam starczy paliwa) - mozesz wyjasnic co Cie
    >tak ubawilo?

    >Z ciekawosci pytam.

    >Vituniu.

    wiem, powinienem dolaczyc do tematu "[OT]" :] - bo moj odruch byl typowo
    spontaniczny (a odpowiedz absolutnie nie tyczyla sie slusznosci
    technicznej), malo co nie rozbryzgalem w tamtej chwili kawy o ekran ;)

    wiesz, wyobraznia czysta... taki kiporek 3kWh + spiro rura wyprowadzajaca
    spaliny przez lufcik z malego pokoju a operator kompa z mega stoperami +
    nausznikami... moze rozbawic ;)

    Pozdro

    --
    doom3