  • Data: 2011-09-16 08:41:00
    Temat: Re: Ile minut (godzin) powinien utrzymać APC Smart UPS 1000VA?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j4nnt8$qb3$1@news.onet.pl...

    > Wykres
    >
    > http://www.apc.com/products/resource/include/techspe
    c_index.cfm?base_sku=SMT1000I&total_watts=50

    Akurat właśnie wczoraj trafiłem na ten wykres, ale dzięki za chęci.
    Wychodzi około 50minut. To za mało. Pytanie dotyczy akurat dużo starszego
    modelu ale sądzę że będzie podobnie.
    Zastanawiam się, co by zamiast oryginalnych 17Ah nie założyć zewnętrzynych
    dwóch akumulatorów samochodowych 12V33Ah. Są zresztą tańsze. Układ ładowania
    w UPSie daje max 5A (taki jest bezpiecznik w układzie ładowania patrząc na
    schemat), więc myślę że powinien wytrzymać i zapewnić w miarę prawidłowe
    ładowanie takiego zestawu. Wiem, wiem trzeba kalibrować UPSa pod nowe
    akumulatory. Wiem jak i czym bo robiłem to kiedyś ze smartem 1400.
    UPS ma stać w garażu. Agregaty prądotwórcze odpadają ze względu na hałas i
    konieczność zaglądania pod korek zbiornika.

    Marek