  • 51. Data: 2011-11-24 16:10:31
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Dysiek

    > Nie kazdy chce miec wiecej od sasiada :-) Wydaje mi sie, ze kazdy chce
    > miec na godne zycie, tylko roznie je definiuje.

    To źle Ci się wydaje, większość osób chce mieć po prostu więcej niż
    wszyscy wokół. A ile dokładnie, to mniejsza o to. "Godne życie" definiuje
    się na podstawie tego, co widać w okolicy. Inaczej wszyscy w Polsce
    byliby w siódmym niebie przez porównanie np. z wioską afrykańską.

  • 52. Data: 2011-11-24 16:37:18
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Potrafiłbyś świadomie zrezygnować z tej pozycji? :>

    Zawsze można pomyśleć, co można mieć zamiast tej pozycji. Np.
    przesiadając się na komunikację miejską/rower/skuter itp. I raz do roku
    zrobić sobie wycieczkę z całą rodziną na drugi koniec świata:)

    Przy okazji dupa lżejsza, samopoczucie lepsze, parę książek więcej
    przeczytanych itp.

    A.

  • 53. Data: 2011-11-24 17:49:55
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-24 12:29, Dysiek wrote:

    > Prosciej to fakt, ale podejrzewam, ze niezbyt wiele osob chcialoby sie
    > chwalic jaki % pensji im zzera paliwo.

    A niech ci będzie - około 10%.

    Shrek.

  • 54. Data: 2011-11-24 18:03:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 16:10, to pisze:
    > Dysiek

    > To źle Ci się wydaje,

    Zdaje się, że wcale mu się tak źle nie wydaje.

    > większość osób chce mieć po prostu więcej niż
    > wszyscy wokół.A ile dokładnie, to mniejsza o to.

    Jak to było? "Nie oceniaj po sobie" :)

    > "Godne życie" definiuje
    > się na podstawie tego, co widać w okolicy.

    Cóż, wychodzi na to, że definicje godnego życia będą różne, ale
    to raczej oczywiste. Wielu się nawet zmienia ta definicja w czasie.

    > Inaczej wszyscy w Polsce
    > byliby w siódmym niebie przez porównanie np. z wioską afrykańską.

    Wszyscy nigdy nie będą szczęśliwi i wioska afrykańska nie ma tutaj nic
    do rzeczy.

  • 55. Data: 2011-11-24 18:08:29
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

> [...]
    > definiuje się na podstawie tego, co widać w okolicy. Inaczej wszyscy
    > w Polsce byliby w siódmym niebie przez porównanie np. z wioską

    Nie mierz wszystkich swoją miarą.

  • 56. Data: 2011-11-24 18:18:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-24 16:37, Arek pisze:

> [...]
    > zrobić sobie wycieczkę z całą rodziną na drugi koniec świata:)
    >
    > Przy okazji dupa lżejsza, samopoczucie lepsze, parę książek więcej

    Paszoł won na pl.soc.amisze! TROLLU TY!!!!!!11111Jeden....

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 57. Data: 2011-11-24 18:20:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-11-2011 o 11:22:54 Dysiek <b...@b...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(
    >
    > Dysiek

    U mnie od początku roku:

    Wydanych pieniędzy: 23 239 zł
    - paliwowe 15 242 zł
    - serwisowe 2 049 zł
    - pozostałe 5 948 zł

    Wpisów: 87
    - paliwowych 66
    - serwisowych 5
    - pozostałych 16

    Przejechał: 38 444 km

    Koszt ogólny na 1 km: [?] 0,95 zł
    Koszt serwisowy na 1 km: 0,05 zł

    Koszt paliwowy (ON) na 1 km: 0,39 zł

    Średni koszt na miesiąc: [?] 1 787,61 z

  • 58. Data: 2011-11-24 18:22:50
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Wszyscy nigdy nie będą szczęśliwi i wioska afrykańska nie ma tutaj nic
    > do rzeczy.

    Szczęście po polsku ?
    "Gdy wieczorne zgasną zorze,
    zanim głowę do snu złożę,
    modlitwę moją zanoszę,
    Bogu Ojcu i Synowi.
    Dopierdolcie sąsiadowi!
    Dla siebie o nic nie wnoszę,
    tylko mu dosrajcie, proszę!
    Kto ja jestem?
    Polak mały! Mały, zawistny i podły!
    Jaki znak mój? Krwawe gały!
    Oto wznoszę swoje modły do Boga, Maryi i Syna!
    Zniszczcie tego skurwysyna!
    Mojego rodaka, sąsiada, tego wroga, tego gada!
    Żeby mu okradli garaż,
    żeby go zdradzała stara,
    żeby mu spalili sklep,
    żeby dostał cegłą w łeb,
    żeby mu się córka z czarnym
    i w ogóle, żeby miał marnie!
    Żeby miał AIDS-a i raka,
    oto modlitwa Polaka!"

  • 59. Data: 2011-11-24 18:25:09
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A jak jestes bardzo ciekawy, to tu masz więcej szczegółów:
    > http://www.motostat.pl/vehicle-stats/30386

    taki mały zbiornik ma to punto? 32l efektywnie?

  • 60. Data: 2011-11-24 18:27:38
    Od: "Raf :-)" <r...@N...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 18:18:04 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Paszoł won na pl.soc.amisze! TROLLU TY!!!!!!11111Jeden....

    Źle! Źle stosujesz wielkie litery.
    Pisze się "TROLLU TY JEDEN!!!!!!!!!!11111111...."

    Raf :-)