  • 61. Data: 2011-11-24 18:30:49
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 15:46:26 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Bo ma sekwencyjną instalację LPG - w takiej odpalanie na gazie jest
    > czynnością "awaryjną".

    Ty przeczytaj dokładnie na co odpowiedziałem :) Radarro tankuje gazu za
    360-450 zł, a benzyny za 500.
    BTW ja mam podciśnieniówkę i na gazie też raczej nie wystartuję (ale nie
    sprawdzałem dokładnie).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 62. Data: 2011-11-24 18:37:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 18:22, !sp pisze:

    > Szczęście po polsku ?

    Tak, takie normalne.

    > "Gdy wieczorne zgasną zorze,

    Stare i nudne. Pewnie znów napiszesz, że to miała być ironia...

  • 63. Data: 2011-11-24 18:45:09
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-24 11:22, Dysiek pisze:
    > Witam
    >
    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(

    jeszcze do niedawna ok.1400pln/mies na LPG,
    az w koncu po kolejnej podwyzce sie wkur... i przesiadlem na komunikacje
    zbiorowa. Teraz bilet miesieczny 530.
    No ale d..a mi marznie na przystankach :(

    --
    venioo
    GG:198909

  • 64. Data: 2011-11-24 18:50:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/11/2011 15:37, Arek wrote:

    > Zawsze można pomyśleć, co można mieć zamiast tej pozycji. Np.
    > przesiadając się na komunikację miejską/rower/skuter itp. I raz do roku
    > zrobić sobie wycieczkę z całą rodziną na drugi koniec świata:)
    >
    > Przy okazji dupa lżejsza, samopoczucie lepsze, parę książek więcej
    > przeczytanych itp.

    Czytasz na rowerze? To to nic dziwnego, że ci pedalarze ciągle pod koła
    wpadają.

    Niechaj flejm się rozpocznie! :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 65. Data: 2011-11-24 18:51:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-24 18:30, MadMan pisze:

    > Ty przeczytaj dokładnie na co odpowiedziałem :) Radarro tankuje gazu za
    > 360-450 zł, a benzyny za 500.

    No fakt. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 66. Data: 2011-11-24 18:57:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Jak to było? "Nie oceniaj po sobie" :)

    To kwestia wiedzy i nie -- nie będę przytaczał wyników badań, bo nie chce
    mi się ich szukać, sam sobie poszukaj.

  • 67. Data: 2011-11-24 18:58:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marek P.

    > Nie mierz wszystkich swoj? miar?.

    To kwestia wiedzy i nie -- nie będę przytaczał wyników badań, bo nie chce
    mi się ich szukać, sam sobie poszukaj.

    (sorry, za powtórzenie, ale Wy też się powtarzacie)

  • 68. Data: 2011-11-24 18:58:31
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Stare i nudne. Pewnie znów napiszesz, że to miała być ironia...

    Co nie, jak tak
    Dziś już "Kowalski" nie zastanawia się ile wydaje na eksploatację onuc czy
    trzewików, ani ile kosztuje owies i podkowa.
    Samochód jeszcze jest dobrem luksusowym, a nie powszechnym.
    Internetu tez wielu "Kowalskich" nie ma. A w Estonii wszyscy mają.
    Wielu innych rzeczy nam brak. Mierzymy do najlepszych i się należy, bo....
    Dupowóz musi mieć każdy, bo...
    Wzrostu dobrobytu na kredyt nie zauważamy.
    ONI są winni, ja jestem najcudowniejszy. ONYCH trzeba złupić, "rewolucję
    demokratyczną" zrobić, bezzwrotne kredyty wziąć
    Malkontenctwo?

  • 69. Data: 2011-11-24 19:02:47
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-24 18:25, Arbiter pisze:

    > taki ma?y zbiornik ma to punto? 32l efektywnie?

    Nie, nie lubię jeździć na rezerwie :)

    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 70. Data: 2011-11-24 19:04:48
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A niech ci będzie - około 10%.

    To albo malo jezdzisz albo duzo zarabiasz :D

    Pozdrawiam
    Dysiek