  • 41. Data: 2011-11-24 13:38:46
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 13:18:42 +0100, T. napisał(a):

    > Ci, co zarabiaj? ma?o, w godzinach przedpo?udniowych zasuwaj? w warsztatach,
    > Biedronkach i takich tam miejscach, a nie siedz? w necie...

    Pacz, ja zarabiam mało i w takiej "biedronce" robię, a na necie siedzę z
    rana. Sądzę że wśród osób pracujących w handlu nie jestem rodzynkiem :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 42. Data: 2011-11-24 13:46:04
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl
    > :-(

    Około 1k PLN, codziennie robię około 100 km

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2011-11-24 13:58:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/11/2011 12:38, MadMan wrote:

    > Pacz, ja zarabiam mało i w takiej "biedronce" robię, a na necie siedzę z
    > rana. Sądzę że wśród osób pracujących w handlu nie jestem rodzynkiem :)

    Zabrałbyś się za sprzedawanie, a nie czytanie grupy, to zarobił byś
    więcej. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 44. Data: 2011-11-24 14:02:22
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Dysiek wrote:
    > Witam
    >
    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(

    Ja podobnie -- średnio ok. 500zł (tyle, że zwykle wydatek jest skumulowany w
    porach wakacyjnych)

    pzdr
    \SK

  • 45. Data: 2011-11-24 14:05:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Nov 2011 13:36:36 +0100, !sp

    > Już raz chciałem:-)

    ...i grzybkami się zatrułeś? ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 46. Data: 2011-11-24 14:36:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 12:58:06 +0000, kamil napisał(a):

    > Zabrałbyś się za sprzedawanie, a nie czytanie grupy, to zarobił byś
    > więcej. ;)

    Ja na pełen etat robię, nie na 1.5 albo coś w ten deseń. I nie chcę na
    więcej, starczy mi te 15-16 dni w miesiącu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 47. Data: 2011-11-24 15:44:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-24 13:05, Seba pisze:

    > Ja też prowadzę dziennik auta (mam odpowiednio skonfigurowany pliczek
    > excellowy) - tyle, że po czasie dochodzę do wniosku, iż lepiej mi było jak
    > nie miałem świadomości ile akrat ta pozycja w budzecie domowym pochłania
    > środków ;)

    Potrafiłbyś świadomie zrezygnować z tej pozycji? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 48. Data: 2011-11-24 15:46:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-24 12:18, MadMan pisze:

    > Po co tankujesz LPG jeżdżąc na benzynie? :)

    Bo ma sekwencyjną instalację LPG - w takiej odpalanie na gazie jest
    czynnością "awaryjną".

  • 49. Data: 2011-11-24 15:48:11
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Godne życie to nieprecyzyjne określenie. Punkt widzenia zależy od punktu
    > siedzenia.

    Dokladnie to stwierdzilem, ze kazdy inaczej je definuje. Mysle jednak, ze
    dla przecietnego Kowalksiego godne zycie to wlasne mieszkanie, auto, wakacje
    raz do roku, kino od czasu do czasu i mozliwosc zaplaty za to wszytsko i
    przezycia od 1 do 1.

    Dysiek

  • 50. Data: 2011-11-24 15:56:15
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dla przecietnego Kowalksiego godne zycie to wlasne mieszkanie, auto,
    > wakacje raz do roku, kino od czasu do czasu i mozliwosc zaplaty za to

    Zgadzam się z Tobą. Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
    Za czasów Kościuszki i Uniwersału połanieckiego marzeniem "Kowalskiego"
    było coś co każdy obecnie Polak ma, nawet najbiedniejszy.