  • Data: 2010-01-18 09:24:56
    Temat: Re: Ile lat minie zanim zrozumieją DPI?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:

    > A jeszcze większy to płacenie za to :)

    Jak M.Faraday zdybył znaczenie na swoich badaniach na elektrycznościa,
    był zapraszany na salony. Minister finansów zapytał go "do czego to może
    służyć" "nie wiem, ale na pewno bedzie Pan pobierał podatki"

    W sumie do dziś jest dziura fiskalna, za energię potencjalną na razie
    się nie płaci (akcyzą go!!!, akcyzą!!!!)