  • Data: 2014-03-31 15:24:46
    Temat: Re: Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
    Od: tomas <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2014 12:16, Franc pisze:

    > Twój znajomy to chyba taki "kolega-kolega-kolegii", albo półprawdy
    > wyczytane z netu.
    > 1. Skoro ma 4 letniego Citroena to ma rocznik 2010 - nie ma w nich
    > gwarancji 4 letniej. Citroen daje 2 letnią i możesz ją sobie przedłużyć.
    > 2. Mam w domu:
    > - C4 z 2009 roku, do tej pory nie było naprawiane. Awarii brak. Jedyne co
    > trzeba robić to przeglądy okresowe. Auto mam naszpikowane elektryką i
    > elektroniką (wersja z navi + pełna elektryka + czujniki przód-tył) - ani
    > jednej zwiechy. Działa tak samo jak w 2009 roku.
> [...]

    Niestety francuzy to francuzy.Części są słabiutkie.Wytrzymują zazwyczaj
    połowę tego co w japońcach.Znajomy ma citroena c4 i przedłuża w nim
    gwarancje bo boi się , że w każdej chwili coś padnie i w sumie mu się
    nie dziwię bo to przecież francuz.Osobiście mi powiedział , że już nigdy
    nie kupi citroena.3 razy go holowali...Powiedział , że teraz z chęcią by
    kupił jakąś honde.Sam widziałem jaki ten citroen plastikowy
    pod maską...Drugi znajomy ma renault i też chce się pozbyć.
    Wsiądz do porządnego japońca a nie corolli i wtedy się wypowiadaj...