  • 1. Data: 2009-05-12 19:38:50
    Temat: Ile kosztują rozmowy z karty TP z budek telefonicznych?
    Od: X <r...@o...pl>

    Czy to sie w ogóle jeszcze opłaca? Jak długo można rozmawiać na 1
    impulsie w godzinach wieczornych w rozmowach na tel. stacjonarne ?

  • 2. Data: 2009-05-12 19:42:58
    Od: w...@g...pl

    On 12 Maj, 21:38, X <r...@o...pl> wrote:
    > Czy to sie w ogóle jeszcze opłaca? Jak długo można rozmawiać na 1
    > impulsie w godzinach wieczornych w rozmowach na tel. stacjonarne ?
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
    reg_cenniki/

    pozycja nr 3.

  • 3. Data: 2009-05-12 19:49:50
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik w...@g...pl napisał:

    > http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
    reg_cenniki/

    > pozycja nr 3.

    Ups, biedni emeryci w sanatoriach, szpitalach.. Jeśli dzwonią na
    stacjonarki "międzymiastowe", maja drożej niż w standardzie Orange
    GO,POP/Simplus Twój Profil/Play Fresh. Minuta połączenia z budki na
    stacjonarkę międzymiastową to 49groszy:) i to przy zakupie najwiekszego
    nominału karty: 60impulsów. Tańsze sa stacjonarki lokalne -za
    18groszy/min. Coś mi sie zdaje że budki TP należy tylko używać w kwestii
    awaryjnej...

  • 4. Data: 2009-05-12 22:13:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "X" news:gucjt1$fpk$1@217.76.112.12

    > Coś mi sie zdaje że budki TP należy tylko używać w kwestii
    > awaryjnej...

    Nic dodać, nic ująć... Po prostu TP nawet nie stara się zachęcić ludzi do
    korzystania z budek (główny ich grzech to brak budek na monety - IMHO
    dramat!).

  • 5. Data: 2009-05-12 22:50:34
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik X napisał:

    reg_cenniki/

    > Ups, biedni emeryci w sanatoriach, szpitalach.. Jeśli dzwonią na
    > stacjonarki "międzymiastowe", maja drożej niż w standardzie Orange
    > GO,POP/Simplus Twój Profil/Play Fresh.
    Tudzież Heyah równa, Sami Swoi czy inna Biedrona :-). Problem polega też
    na tym, że w komórkę trzeba zainwestować te minimum kilkadziesiąt
    peelenów i umieć/chcieć ją obsługiwać... Może Karkosik & Ojciec Dyrektor
    wyedukują ten target :-)

    > Minuta połączenia z budki na
    > stacjonarkę międzymiastową to 49groszy:) i to przy zakupie najwiekszego
    > nominału karty: 60impulsów. Tańsze sa stacjonarki lokalne -za
    > 18groszy/min.
    W zasadzie tak, ale nie zapominaj o taktowaniu. Wszystkie komórki mają
    1/1 (oprócz Biedrony 15/15) natomiast automaty mają taktowanie impulsowe
    (cena każdego połączenia płatnego to wielokrotność ceny impulsu). W
    przypadku lokalek impuls trwa 135 sek, międzystrefowych 49 sek.
    Żeby jeszcze zaciemnić sytuację, z trzeciej strony bywały/bywają karty
    promocyjne 60+20 (impuls za 30 gr) czy 30+10 (impuls za niecałe 40 gr) a
    z czwartej strony widywałem w kioskach karty w cenie wyższej niż
    oficjalna np. 15 impulsów za 10,70.

    > Coś mi sie zdaje że budki TP należy tylko używać w kwestii
    > awaryjnej...
    Czyli 112/99x/98x ewentualnie jakieś 19222 czy 0800 bo jak faktycznie
    sytuacja jest awaryjna, to nie zapewne nie ma jak i gdzie kupić karty
    :-).

    Przemek

  • 6. Data: 2009-05-13 06:43:51
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Tue, 12 May 2009 21:38:50 +0200, X napisał(a):

    > Czy to sie w ogóle jeszcze opłaca? Jak długo można rozmawiać na 1
    > impulsie w godzinach wieczornych w rozmowach na tel. stacjonarne ?

    W sensie ekonomicznym się nie opłaca. Komórki - prepaidy są tańsze. W
    sensie użytkowym niekiedy się opłaca, np. gdy musisz załatwić jakąś sprawę
    a nie chcesz żeby się wyświetlał twój numer telefonu i żeby numer wybierany
    nie był na billingu czy w logach Twojej komórki (Twojego operatora).

    --
    - Kucing -

  • 7. Data: 2009-05-13 07:04:18
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Kucing napisał(a):

> [...]
    > a nie chcesz żeby się wyświetlał twój numer telefonu i żeby numer wybierany
    > nie był na billingu czy w logach Twojej komórki (Twojego operatora).

    Czy chodzi Ci o dzwonienie z informacją, że jest bomba? ;)

    wer

  • 8. Data: 2009-05-13 07:15:10
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Wed, 13 May 2009 09:04:18 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    > Czy chodzi Ci o dzwonienie z informacją, że jest bomba? ;)
    >
    > wer

    Miałem raczej na myśli dzwonienie w celu potwierdzenia godziny spotkania i
    wybranej usługi w agencji towarzyskiej, rozmowę z konsultantem jakiejś
    "infolinii handlowej" (którzy to konsultanci notorycznie zbierają numery
    telefonów w celu "marketingowego ich przetwarzania"), rozmowę ze znajomym,
    do którego mamy interes, ale wiemy, że jest upierdliwy i będzie nam później
    zawracał głowę ("dzwonię z budki, niestety zgubiłem komórkę i jeszcze nowej
    nie mam, nie mogę więc ci podać swojego numeru"), rozmowę we wszelkich
    sprawach "delikatnych", np. złożenie donosu na nielubianego sąsiada. Itp.
    Itd. Są naprawdę tysiące spraw, kiedy budka może być użyteczna. Ciekawe, że
    Ty pomyślałeś tylko o jednej :)

    --
    - Kucing -

  • 9. Data: 2009-05-13 07:45:57
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Kucing napisał(a):

> [...]
    > Itd. Są naprawdę tysiące spraw, kiedy budka może być użyteczna. Ciekawe, że

    Ja nie chodzę do agencji towarzyskich, nie utrzymuję kontaktów z
    upierdliwymi osobami, co do infolinii handlowej, to można zablokować
    pokazywanie numeru. A co do bomby, co chwila jest informacja, że ktoś
    zadzwonił i dziwił się, że go namierzyli.

    wer

  • 10. Data: 2009-05-13 09:15:40
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Wed, 13 May 2009 09:45:57 +0200, b...@n...pl napisał(a):

> [...]
    > pokazywanie numeru. A co do bomby, co chwila jest informacja, że ktoś
    > zadzwonił i dziwił się, że go namierzyli.

    Najbardziej zaś jest zdziwiony, gdy w sądzie pokazują mu "dowód A", tj.
    jego szczerzące się do kamery miejskiego monitoringu oblicze, gdy trzyma
    słuchawkę i wszczyna alarm.

    Ale uciekliśmy od zasadniczego tematu :) Reasumując: jedni twierdzą, że
    budki się przydają, inni że nie :)

    --
    - Kucing -