  • 11. Data: 2009-05-13 09:49:16
    Temat: Re: Ile kosztują rozmowy z karty TP z budek telefonicznych?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Przemysław Kowalik" news:gucufr$fvo$1@inews.gazeta.pl

    > Problem polega też
    > na tym, że w komórkę trzeba zainwestować te minimum kilkadziesiąt
    > peelenów i umieć/chcieć ją obsługiwać...

    Z tymi PLNami problem się rozwiązał kiedy na rynku pojawił się PF.

  • 12. Data: 2009-05-13 11:49:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gue494$vsa$1@news.interia.pl...

    > Z tymi PLNami problem się rozwiązał kiedy na rynku pojawił się PF.

    Hmmm - a co, PF rozdaje aparaty za darmo?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-05-13 14:00:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A ile kosztuje dzwonienie z automatu telefonicznego tpsa na komórki, po ostatnich
    obniżkach?
    JaC

    -----

    > W sensie ekonomicznym się nie opłaca.
    > W sensie użytkowym niekiedy się opłaca, np. gdy musisz załatwić jakąś sprawę, a nie
    chcesz żeby się wyświetlał twój numer telefonu i żeby numer wybierany nie był na
    billingu czy w logach Twojej komórki.

  • 14. Data: 2009-05-14 14:18:50
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Valdi.Pavlack napisał:
    > "X" news:gucjt1$fpk$1@217.76.112.12

    > Nic dodać, nic ująć... Po prostu TP nawet nie stara się zachęcić ludzi do
    > korzystania z budek (główny ich grzech to brak budek na monety - IMHO
    > dramat!).

    Podobno trochę nazad postawili - w cenniku jest pozycja "Monety" za
    impuls 0,70 PLN. Nie zapominaj, że automaty na monety są kiepskie z
    punktu widzenia opa - trzeba opróżniać zbiorniki ze złomem, nie mówiąc o
    ryzyku złodziejskim.

    Przemek

  • 15. Data: 2009-05-14 14:25:22
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik X napisał:

    > Ups, biedni emeryci w sanatoriach, szpitalach.. Jeśli dzwonią na
    > stacjonarki "międzymiastowe", maja drożej niż w standardzie Orange
    > GO,POP/Simplus Twój Profil/Play Fresh. Minuta połączenia z budki na
    > stacjonarkę międzymiastową to 49groszy:) i to przy zakupie najwiekszego
    > nominału karty: 60impulsów. Tańsze sa stacjonarki lokalne -za
    > 18groszy/min. Coś mi sie zdaje że budki TP należy tylko używać w kwestii
    > awaryjnej...

    Tak się mi przypomina, że reklamy z tymi 18gr/min lokalnie pojawiły się
    na automatach jakoś circa about wtedy, gdy w SS wprowadzono stawkę na
    stacjonarki 24 gr/min z sekundowym naliczaniem bez żadnych "gwiazdek".
    Do 18 gr/min jak wiadomo trzeba dodać zaś 2 "gwiazdki" - tylko z karty
    60-impulsowej i taktowanie co 40 gr (18 gr/min można mieć co najwyżej
    przy rozmowach trwających wielokrotność 135 sekund).

    Przemek

  • 16. Data: 2009-05-14 16:25:50
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > A ile kosztuje dzwonienie z automatu telefonicznego tpsa na komórki, po ostatnich
    obniżkach?
    O jakie obniżki szanownemu panu się rozchodzi? Na komóry to jest tak
    karta 15 - 1,93
    karta 30 - 1,60
    karta 60 - 1,28
    złom płatniczy - 2,25

    Jak widać nawet z simdaty jet taniej, a poza kartą 60 także z Orange
    Free na kartę. W przypadku monet taniej będzie chyba nawet z
    zagranicznej komóry z euroroamingiem :-P.

    Przemek

  • 17. Data: 2009-05-14 19:13:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    X <r...@o...pl> writes:

    > Czy to sie w ogóle jeszcze opłaca? Jak długo można rozmawiać na 1
    > impulsie w godzinach wieczornych w rozmowach na tel. stacjonarne ?

    A widział ktoś ostatnio kogoś rozmawiajacego z budki?

    MJ

  • 18. Data: 2009-05-14 19:57:36
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > A widział ktoś ostatnio kogoś rozmawiajacego z budki?

    Tak - kilka dni temu. Babcię lat +/- 80 w budce we wsi Wilga powiat
    Garwolin ;)

    M.

  • 19. Data: 2009-05-14 21:08:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A widział ktoś ostatnio kogoś rozmawiajacego z budki?

    Ja czesto korzystam - mam konto Inteligo i generalni ezawsze trzymam tylko
    ok 40 zl na rachunku podpietym do karty debetowej. Reszte trzymam na innym
    rachunku i przed wyciagnieciem gotowki z bankomatu robie przelew n arachunek
    z karta.. Bardzo czesto dzwonei wowczas z budki na 0800 121 121.
    Gdybym mial telefon w Orange to dzwonilbym z Orange. A ze mam Ere, to - o
    ile jest to dzien roboczy i nie dziala pakiet 2000 na stacjonarne (wowczas
    dzwonie na 81 535 6789) to wasnie dzwonei z budki. Chybha ze wezme z domu
    takze Ere Firmowa i nie jestem w innym miescie - to wtedy z Ery firmowej
    dzwonie na 0800 :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2009-05-14 21:15:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "SDD" <s...@t...pl> writes:

> [...]
    > rachunku i przed wyciagnieciem gotowki z bankomatu robie przelew n arachunek
    > z karta.. Bardzo czesto dzwonei wowczas z budki na 0800 121 121.

    Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze dla wszystkich trzech klientow z
    takich profilem dzwonienia to operatorowi nie bedzie sie oplacalo
    utrzymywac budek? 8-)

    Podobno juz sa jakies kraje (Finlandia?) gdzie budek nie ma.

    MJ