    From: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>
    Subject: Re: Ile kosztują rozmowy z karty TP z budek telefonicznych?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Sender: Kucing <>
    Date: Wed, 13 May 2009 09:15:10 +0200

    Dnia Wed, 13 May 2009 09:04:18 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    > Czy chodzi Ci o dzwonienie z informacją, że jest bomba? ;)
    >
    > wer

    Miałem raczej na myśli dzwonienie w celu potwierdzenia godziny spotkania i
    wybranej usługi w agencji towarzyskiej, rozmowę z konsultantem jakiejś
    "infolinii handlowej" (którzy to konsultanci notorycznie zbierają numery
    telefonów w celu "marketingowego ich przetwarzania"), rozmowę ze znajomym,
    do którego mamy interes, ale wiemy, że jest upierdliwy i będzie nam później
    zawracał głowę ("dzwonię z budki, niestety zgubiłem komórkę i jeszcze nowej
    nie mam, nie mogę więc ci podać swojego numeru"), rozmowę we wszelkich
    sprawach "delikatnych", np. złożenie donosu na nielubianego sąsiada. Itp.
    Itd. Są naprawdę tysiące spraw, kiedy budka może być użyteczna. Ciekawe, że
    Ty pomyślałeś tylko o jednej :)

    --
    - Kucing -