  • Data: 2010-01-30 15:32:07
    Temat: Re: Ile kosztują przeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemas" <p...@g...com> wrote in message
    news:hk0l7s$rdt$1@mx1.internetia.pl...

    > Tutaj możesz sobie obejrzeć zakres czynności:
    >
    > http://www.toyotalubin.com.pl/przeglad-cenniki.php

    Czyli jak dla mnie wyje**nie klienta od tyłu...
    Filtr powietrza w kabinie wymieni sobie każdy idiota w 10 minut.
    I nawet nie pobrudzi się przy tym...
    Olej i płyn hamulcowy wymienią W KAŻDYM WARSZTACIE nawet
    na rogu ulicy... Nie potrzeba do tej czynności ASO ani ich cen.
    Przy odrobinie smykałki każdy sobie to może zrobić sam bo
    przecież wymiana oleju jest czynnością prostą jak konstrukcja cepa.
    Z hamulcami już nieco gorzej, bo warto mieć pomocnika, ale też
    prosta czynność... No ale rozumiem że komuś się nie chce, więc
    wtedy musi płacić!