    Subject: Re: Ile kilometrów . Czujnik wykrywający znużenie.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Tue, 21 May 2019 12:43:06 +0200

    W dniu 2019-05-21 o 12:25, p...@g...com pisze:
    > --Idea "półautonomicznych" samochodów, gdzie kierowca ma być gotów w każdej chwili
    przejąć kierownicę jest chora.

    > to przypomnij sobie jak twoja nauka przebiegala :-) AI tez potrzebuje czasu ale
    mozna zalozyc ze kiedy juz sie nauczy to nie bedzie miala wad czlowieka tzn nie
    pojedzie na bance czy dragach, nie bedzie zapierdalac bez sensu, nie bedzie zmeczona
    i jak stuknie jej 100-tka bedzie tak samo sprawna lub nawet lepsza niz na poczatku
    :-)

    Ale ja nie mam nic przeciwko PEŁNEJ autonomii najlepiej WSZYSTKICH
    samochodów. Jestem przeciwko częściowej autonomii udostępnionej masom.

    Btw czytałeś co napisała AI po skonsumowaniu 7 książek o Harrym Potterze?
    "Ron zobaczył Harry'ego i natychmiast zaczął zjadać rodzinę Hermiony.
    Koszulka Rona była tak samo zła, jak on sam."

    I wypuść to na drogę :)