  • Data: 2011-01-08 22:57:09
    Temat: Re: Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
    Od: "pyton" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    news:nK%Vo.52311$_t1.7581@newsfe07.ams2...

    > ja wiem czy oni jełopy, czy ci którzy kupują?

    Obie grupy, a ja nie twierdzę wcale, że nie ma fajnych-ładnych numerów,
    ale na tym Allegro to jakaś epidemia dzieci neo, czy jak to
    nazwać-dzieci simplusów
    każde gówno jest dla nich złotym albo platynowym. Ciekawe numery to np
    wszystkie takie same cyfry, albo xxx123456. Od biedy jakieś xxx112233
    xxx212223
    Tylko że takie numery są wyłuskiwanie już u operatora i nie trafią do
    jakiegoś przypadkowego prepaida, a to to zwykły plankton.