  • Data: 2011-01-08 23:20:53
    Temat: Re: Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Jan 2011 23:57:09 +0100, pyton napisał(a):

    > każde gówno jest dla nich złotym albo platynowym. Ciekawe numery to np
    > wszystkie takie same cyfry, albo xxx123456. Od biedy jakieś xxx112233
    > xxx212223
    > Tylko że takie numery są wyłuskiwanie już u operatora i nie trafią do
    > jakiegoś przypadkowego prepaida, a to to zwykły plankton.

    Skąd ten wniosek? Czasem na Allegro sprzedawcy dają fotki takich starterów,
    sam widziałem 50x a00 b00. Czyli - zloty/platynowy/jakistam numer i w
    dodatku na starterze popa. Tyle, że cena była równie platynowa - cos kolo
    40 tysiecy z tego co pamietam. Trzeba byc niezlym idiota zeby tyle dac za
    nr telefonu.

    --
    best regards,
    scream