  • 1. Data: 2011-01-06 13:51:19
    Temat: Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Za ile realnie mozna sprzedac numery w Plusie typu 6xx x00 x00 ? Cos typu
    691 200 400
    Czy to sa zlote numery czy jakies platynowe czy inne srebrne ?
    Mam mozliwosc zdobycia takiej puli, ale nie wiem za ile warto brac aby nie
    doplacic do interesu.

    Fantom

  • 2. Data: 2011-01-06 13:55:07
    Temat: Re: Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 06 Jan 2011 14:51:19 +0100, Fantom wrote:

    > Za ile realnie mozna sprzedac numery w Plusie typu 6xx x00 x00 ? Cos
    > typu 691 200 400

    Za taki bym brał 691200400 euro. Ewentualnie 6912004,00.

    > Czy to sa zlote numery czy jakies platynowe czy inne srebrne ?

    Moim zdaniem złoty, ale wysadzany diamencikami, rubinami i szmaragdami.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 3. Data: 2011-01-06 14:27:40
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-01-06 14:51, Fantom pisze:
> [...]
    > Czy to sa zlote numery czy jakies platynowe czy inne srebrne ?
    > Mam mozliwosc zdobycia takiej puli, ale nie wiem za ile warto brac aby

    cwaniaczek:)
    zaryzykuj, kup i spróbuj sprzedać to się dowiesz. Towar jest tyle wart,
    ile jest ktoś skłonny za niego zapłacić. Zresztą na Allegro o ile
    pamiętam są takie aukcje

    --
    zimo, wypierdalaj bo chcemy budować boiska!

  • 4. Data: 2011-01-06 14:31:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

    > Za taki bym brał 691200400 euro. Ewentualnie 6912004,00.

    > Moim zdaniem złoty, ale wysadzany diamencikami, rubinami i szmaragdami.

    Dla mnie złoty byłby xxx 866279 bo mam na imie Tomasz (mam nadzieje ze
    sie wiesz dla czego) a dla mojego dziecka być moze xxx 170900 bo to jego
    data urodzenia. A czy inni zapamietają ten numer? NA tym moze zależeć
    sprzedawcy ubezpieczeń.
    numer o który pytasz dla wiekszości z nas nie ma wartości..

    ToMasz

    PS co nie przesądza ze na allegro dostaniesz np 50zł.

  • 5. Data: 2011-01-06 14:52:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-06 14:51, Fantom pisze:
    > Witam
    > Za ile realnie mozna sprzedac numery w Plusie typu 6xx x00 x00 ? Cos
    > typu 691 200 400

    Czyli nie 6xx x00 x00, tylko 6xy v00 z00

    Allegro na pewno odpowiednio wyceni takie numery.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-01-06 17:02:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Za ile realnie mozna sprzedac numery w Plusie typu 6xx x00 x00 ?

    dla mnie wart jest 0zl - na stronie jednego z op'ow
    kupilem za 0zl fajniejszy nr na prezent
    wraz z darmowa wysylka pod drzwi :)

  • 7. Data: 2011-01-06 21:18:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 06 Jan 2011 15:31:32 +0100, ToMasz wrote:

    > Dla mnie złoty byłby xxx 866279 bo mam na imie Tomasz

    A ja to nawet mam 79OLGIERD, ale jakoś nie chce mi się go wdrażać...

  • 8. Data: 2011-01-06 22:13:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 06 Jan 2011 21:18:46 +0000, Olgierd wrote:

    > A ja to nawet mam 79OLGIERD, ale jakoś nie chce mi się go wdrażać...

    Chociaż chyba się niedługo zdobędę :)

  • 9. Data: 2011-01-06 22:28:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-06 23:13, Olgierd pisze:

    > Chociaż chyba się niedługo zdobędę :)

    To chyba przereklamowany ficzer.

    - Podaj mi swój numer

    - 79 OLGIERD, wiesz jak?

    - no nie

    - 79 a potem wciskasz litery tak jak Olgierd

    - ach tak

    - ...

    - ale O to 666, czy 6?

    Nie, to chyba nie jest to, co tygrysy lubią naprawdę.

    Może jakbyś reklamę na TGV wykupywał, to by się przydało, aby ktoś
    szybko przeczytał.

    A tak lepiej chyba mieć prosty numer, niż "imienny" :)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2011-01-06 22:29:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-06 23:28, Liwiusz pisze:

    > To chyba przereklamowany ficzer.
    >
    > - Podaj mi swój numer
    >
    > - 79 OLGIERD, wiesz jak?

    Ach, no i za miesiąc:

    Ty, Olgierd to jaki miał numer? 69 Olgierd? 50 Olgierd?

    A ch**, nie pamiętam ;)

    --
    Liwiusz