  • Data: 2011-01-09 21:26:09
    Temat: Re: Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-09 22:20, pyton pisze:
    > Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > pyton <p...@o...no> dared to write:

    >>> 40 tysiecy z tego co pamietam. Trzeba byc niezlym idiota zeby tyle dac

    86461374.html

    > /.../
    >
    > Wiesz jak nazwać? Pranie brudnych pieniędzy. Już jasne, jak można wyprać
    > miliony?
    >

    > Ale nie doczekasz tego żeby ktoś to tam kupił :) No i na czym by wg
    > Ciebie miało polegać to wypranie?
    > pranie jak sama nazwa wskazuje ma nie zostawiać śladów, a tu ślad na
    > allegro, wpłata na konto, skad kasa? transakcje powyżej 10.000 są
    > automatycznie monitorowane, Twoja teoria sie kupy nie trzyma.

    I o to chodzi.

    - Skąd pan ma te pieniądze na mieszkanie?

    - A, sprzedałem kilka złotych numerów na allegro za 300 tysięcy zł, o,
    proszę, oto dowody

    I już mamy legalne pieniądze.

    Bo w praniu pieniędzy nie chodzi aby nie płacić podatków. Wręcz
    przeciwnie. Podatki z przyjemnością zapłacimy i potem cieszymy się
    uczciwą gotówką, którą można wykorzystywać do legalnych interesów.

    --
    Liwiusz