-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!postnews.goog
le.com!z31g2000vbt.googlegroups.com!not-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ile benzyny na rozruch przy LPG
Date: Thu, 9 Feb 2012 01:41:09 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 25
Message-ID: <a...@z...googlegroups.com>
References: <gi50to0lqy7n$.1y4bpwnucba7$.dlg@40tude.net>
<jgrovi$49k$1@inews.gazeta.pl> <jgrski$tiq$1@news.task.gda.pl>
<jgruki$mlr$1@inews.gazeta.pl> <jgs3d1$lob$1@news.task.gda.pl>
<r...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 77.79.235.235
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1328780546 18030 127.0.0.1 (9 Feb 2012 09:42:26 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Feb 2012 09:42:26 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: z31g2000vbt.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.235;
posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALENKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0) Gecko/20100101
Firefox/10.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2433025
[ ukryj nagłówki ]On Feb 8, 6:31 pm, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
> Tue, 07 Feb 2012 22:00:24 +0100, w <jgs3d1$lo...@news.task.gda.pl>, Cezary
> Daniluk <c...@n...com> napisał(-a):
>
> > To że mój samochód osiąga ją na parowniku po 1,5km jazdy przy ~-15 do
> > -18 tylko dobrze świadczy o jego układzie chłodzenia i tyle.
>
> Albo źle o sprawności silnika ;p.
Nie ma silnika o sprawności 100% - wtedy układ chłodzenia były
zbędny :P
Sądzę, że w nowych konstrukcjach szybkość nagrzewania zależy tylko i
wyłącznie od sprawności układu chłodzenia, może też od materiału z
jakiego wykonany jest silnik.
Mój z zewnątrz jest w 100% aluminiowy, może to też ma wpływ na
szybkość nagrzewania, wszak łatwiej nagrzać blok aluminiowy niż blok
żeliwny :)
Pozdrawiam !
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.12 15:10 z
- 09.02.12 16:08 ::-::dysmorfofob::-::
- 09.02.12 16:50 J.F
- 10.02.12 14:06 komar
- 10.02.12 14:09 komar
- 10.02.12 20:06 Tomasz Pyra
- 10.02.12 21:10 Jakub Witkowski
- 10.02.12 21:18 Jakub Witkowski
- 11.02.12 21:01 v...@i...pl
- 12.02.12 14:28 nazgul
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=