eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle benzyny na rozruch przy LPGRe: Ile benzyny na rozruch przy LPG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!postnews.goog
    le.com!z31g2000vbt.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile benzyny na rozruch przy LPG
    Date: Thu, 9 Feb 2012 01:41:09 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <a...@z...googlegroups.com>
    References: <gi50to0lqy7n$.1y4bpwnucba7$.dlg@40tude.net>
    <jgrovi$49k$1@inews.gazeta.pl> <jgrski$tiq$1@news.task.gda.pl>
    <jgruki$mlr$1@inews.gazeta.pl> <jgs3d1$lob$1@news.task.gda.pl>
    <r...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 77.79.235.235
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1328780546 18030 127.0.0.1 (9 Feb 2012 09:42:26 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Feb 2012 09:42:26 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: z31g2000vbt.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.235;
    posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: HUALENKRC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0) Gecko/20100101
    Firefox/10.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2433025
    [ ukryj nagłówki ]

    On Feb 8, 6:31 pm, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Tue, 07 Feb 2012 22:00:24 +0100, w <jgs3d1$lo...@news.task.gda.pl>, Cezary
    > Daniluk <c...@n...com> napisał(-a):
    >
    > > To że mój samochód osiąga ją na parowniku po 1,5km jazdy przy ~-15 do
    > > -18 tylko dobrze świadczy o jego układzie chłodzenia i tyle.
    >
    > Albo źle o sprawności silnika ;p.

    Nie ma silnika o sprawności 100% - wtedy układ chłodzenia były
    zbędny :P
    Sądzę, że w nowych konstrukcjach szybkość nagrzewania zależy tylko i
    wyłącznie od sprawności układu chłodzenia, może też od materiału z
    jakiego wykonany jest silnik.

    Mój z zewnątrz jest w 100% aluminiowy, może to też ma wpływ na
    szybkość nagrzewania, wszak łatwiej nagrzać blok aluminiowy niż blok
    żeliwny :)

    Pozdrawiam !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: