  • 11. Data: 2011-10-09 12:52:25
    Temat: Re: Iframe-y
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2011-10-07 22:54, Gregbike pisze:

    > Obecnie dodając wtyczkę/przycisk "Lubię to" na swoją stronę, przy jej
    > generacji za pomocą FB Developers masz wybór: HTML5, xfbml, iframe. Nie
    > jestem pewny ale wersja HTML5 już chyba nie dodaje wspomnianego iframe'a.

    Co byś nie zrobił, to facebook-owe gadżety są zawsze w iframe-ie. A
    przynajmniej mnie nie udało się uruchomić w innej wersji. Generalnie
    chyba nie ma to jakiegoś większego znaczenia czy zawartość będzie w
    iframe-ie, czy też w nie w iframe-ie.

    To, że nie dziedziczy się stylów w iframe-ie, to akurat na jego plus, bo
    w ten sposób nie będzie na pewno kolizji ze stylami danej witryny.

    > Pakowanie w iframe jest zapewne przejawem wygody ze strony tworzącego
    > daną wtyczkę. Nie trzeba bowiem martwić się o kolizję ze skryptami
    > użytkownika/danej strony. Podobnie jest z kwestią wyglądu i posiadanych
    > już na stronie stylów. Ot mniej gimnastyki dla tworzącego wtyczkę.
    > Oczywiście iframe to mało estetyczne rozwiązanie.

    Kiedyś iframe był "be", teraz jest ok :-)

    --
    Peter

  • 12. Data: 2011-10-09 13:36:18
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sun, 09 Oct 2011 13:52:25 +0100, Peter May <p...@o...pl> wrote:

    > Kiedyś iframe był "be", teraz jest ok :-)

    Nadal jest "be" do treści strony. Do izolowania gadżetów i reklam jest OK
    (nikt nie potrzebuje linkować bezpośrednio do facebookowego przycisku, nie
    przejmuje się scrollowaniem i drukowaniem tegoż, więc typowe problemy
    iframe nie dokuczają).

    --
    regards, porneL