  • 31. Data: 2010-02-24 12:23:43
    Temat: Re: Idzie wiosna... Przypomnienie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Krzysztof 45 pisze:

    > Może nie ze swojej winy, ale jak trafią rozluźnieni na ślepca, lub
    > takiego co nie patrzy w lusterka, a takich teraz jest od cholery, to
    > dzwonek gotowy.

    Jak już pisałem wyzej. Wypadki sa i beda zawsze.
    Można przeoczyć samochód, ciężarówkę czy nawet pociąg (niektórym sie
    zdarza). Po prostu trzeba patrzeć na to co się dzieje na drodze,
    niezależnie od tego czy korzystają z niej rowery, motocykle czy samochody.
    Wkurwia mnie natomiast częsta, bezmyślna "solidarność jajników"
    motocyklowego światka i głupie odpowiedzi typu "150km/h motocyklem w
    mieście??? To się nie da! Może pińcet od razu".

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 32. Data: 2010-02-24 12:29:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Massai pisze:

    > Jak ktoś skacze pomiędzy pasami, w dużym tłoku, to nie ma się co
    > dziwić że mu inny czasem drogę zajedzie.
    > Kierowca popatrzy w lusterko, pusto, zmienia pas, a tu dup, bo moto
    > wyskoczył zza ciężarówki i w sekundę- półtorej z 90 km/h zrobił
    > 140.

    Szkoda że takie oczywistości nie do wszystkich trafiają...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 33. Data: 2010-02-24 12:48:46
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kakmar wrote:

    > świateł. >> http://www.youtube.com/watch?v=HS3VQHlgj8U

    > A dziękuję za radę, napisz mi jeszcze koniecznie na chuj mi taka
    > nalepka? A?
    >
    > Skoro tak bardzo starasz się wykazać że każdy kto jedzie na
    > motocyklu, jeździ niebezpiecznie, poszukaj lepszych przykładów.
    > Ten ani stąd, ani z miasta, zupełnie bez sensu. Równie łatwo
    > można znaleźć wiele filmików z podobnymi zapisami z aut. I o czym
    > to świadczy? Że wielu lubi sobie czasem pozapierdalać? Zwłaszcza
    > jak ma czym. A Ty?

    Widzisz, kwestia jest prosta.
    Jeśli moto jedzie przepisowo, czy nawet "prawie przepisowo" - ryzyko
    że ktoś go nie zobaczy, że zajedzie drogę - jest niezbyt duże.

    Natomiast rośnie to ryzyko gwałtownie gdy moto jedzie 2*ograniczenie
    czy 2,5*ograniczenie, i skacze z pasa na pas.

    W efekcie ci którzy płaczą "puszkarze nie patrzą w lusterka" - to
    właśnie ci co "zapierdalają".

    Bo ci co jeżdżą przepisowo, czy choć "rozsądnie" na moto mają ten
    problem z zajeżdżaniem równie często jak kierowcy samochodów.
    Czyli - co jakiś czas się zdarzy, ale nie jest to powód żeby robić
    akcję "motocykle są wszędzie".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 34. Data: 2010-02-24 15:51:19
    Od: kan <k...@o...pl>

    On 2010-02-24 12:48, Massai wrote:
> [...]
    > problem z zajeżdżaniem równie często jak kierowcy samochodów.
    > Czyli - co jakiś czas się zdarzy, ale nie jest to powód żeby robić

    Niestety nie masz racji. Wypowiadasz się na temat o którym nie masz
    zielonego pojęcia. 3 razy miałem spotkanie bliskiego stopnia z
    samochodem bo szanowny kierownik nie raczył zauważyć motocykla a
    odbywało się to przy prędkościach 30-40km/h. W samochodzie zdarzyło mi
    się to tylko raz mimo 10-cio krotnie większego przebiegu.

    Pozdrawiam,
    kan

  • 35. Data: 2010-02-24 20:53:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kan pisze:

    > Niestety nie masz racji. Wypowiadasz się na temat o którym nie masz
    > zielonego pojęcia. 3 razy miałem spotkanie bliskiego stopnia z

    Jasne, czyli mozna zapierdalac ile wlezie - wszyscy dookola maja uwazac
    na szanownego pana motocykliste.

    > samochodem bo szanowny kierownik nie raczył zauważyć motocykla a
    > odbywało się to przy prędkościach 30-40km/h. W samochodzie zdarzyło mi
    > się to tylko raz mimo 10-cio krotnie większego przebiegu.

    Moja kolezanka tez nie umie jezdzic samochodem. Dwa razy w roku musi
    miec stluczke, nie zawsze z jej winy.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 36. Data: 2010-02-24 20:56:11
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 24-02-2010 20:53, DoQ pisze:

    > Jasne, czyli mozna zapierdalac ile wlezie - wszyscy dookola maja uwazac
    > na szanownego pana motocykliste.

    Ślepy jesteś czy czytać nie umiesz? Gdzie on tak napisał?

  • 37. Data: 2010-02-24 21:06:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CUT_INZ pisze:

    > Ślepy jesteś czy czytać nie umiesz? Gdzie on tak napisał?

    Chyba sam jestes slepy, bo jak widac niejaki kan nie umie jezdzic skoro
    3x nadzial sie na samochod.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 38. Data: 2010-02-24 21:17:56
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 24-02-2010 21:06, DoQ pisze:

    > Chyba sam jestes slepy, bo jak widac niejaki kan nie umie jezdzic skoro
    > 3x nadzial sie na samochod.

    Wiesz, ty chyba motocykla w życiu na oczy nie widziałeś (nie mówiąc już
    o jeździe)

    Ja uważam się za motocyklowego kapelusznika. Jeśli przekraczam prędkość
    to max o 20km/h. Nie wyprzedzam na zakazie itp. Jednym słowem unikam
    problemów.

    Stosując sie do moich zasad nieraz miałem wrażenie, że kierowcy
    samochodów albo mnie nie widzą, albo są tak zamyśleni, że nie mają
    kontaktu ze swoimi mózgami...

  • 39. Data: 2010-02-24 21:24:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CUT_INZ pisze:

    > Wiesz, ty chyba motocykla w życiu na oczy nie widziałeś (nie mówiąc już
    > o jeździe)>

    Opowiesz mi o tej trudnej sztuce?

> [...]
    > Stosując sie do moich zasad nieraz miałem wrażenie, że kierowcy
    > samochodów albo mnie nie widzą, albo są tak zamyśleni, że nie mają

    Jasne. Nastepnym razem jak ktos wymusi na mnie pierwszenstwo, chwyce
    czerstwa bułkę i sie pochlastam. A jak nie uda mi sie zejsc z tego
    swiata, zaloze stowarzyszenia pokrzywdzonych i zafunduje sobie naklejke
    "patrz dookola, DoQ jest wszedzie". Ile masz to PJ? Rok? Ja na poczatku
    tez przezywalem wszystko, jak żaba okres.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 40. Data: 2010-02-24 21:27:24
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 24-02-2010 21:24, DoQ pisze:

    > Ile masz to PJ? Rok? Ja na poczatku
    > tez przezywalem wszystko, jak żaba okres.

    (Sugerując się powyższym tekstem)
    Prawo jazdy miałem zanim ty w ogóle byłeś w planach.