  • 21. Data: 2010-02-24 10:17:20
    Temat: Re: Idzie wiosna... Przypomnienie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kakmar pisze:
    > No to to jeszcze nic, a zobacz tu, no i jeszcze bez kaskuff i świateł.
    > http://www.youtube.com/watch?v=HS3VQHlgj8U
    > No koszmar poprostu.

    Troche ci sie rzeczywistosc z fantastyka miesza. Przyklej sobie naklejke
    "jestesmy fszendzie", albo lepiej dwie i to na czoło.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 22. Data: 2010-02-24 10:20:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > Nastepny co zaraz napisze o przepisowej i bezpiecznej jezdzie
    > motocyklistow?
    > http://www.youtube.com/watch?v=a_4WDNLdSwk

    Takich debili spotykam średnio raz w miesiącu
    A trochę mniej pojebanych raz w tygodniu
    http://video.google.pl/videoplay?docid=3154634218680
    987307#
    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2010-02-24 10:38:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Krzysztof 45 pisze:

    > Takich debili spotykam średnio raz w miesiącu
    > A trochę mniej pojebanych raz w tygodniu
    > http://video.google.pl/videoplay?docid=3154634218680
    987307#

    Dlatego nie patrz na droge tylko wpatruj sie w lusterka. Zajedziesz mu
    niechcacy droge i bedzie mial bardzo sluszne pretensje co do twojego
    zachowania. Subaru jest wszedzie.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 24. Data: 2010-02-24 10:50:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > Dlatego nie patrz na droge tylko wpatruj sie w lusterka. Zajedziesz mu
    > niechcacy droge i bedzie mial bardzo sluszne pretensje co do twojego
    > zachowania.
    Lusterka są dobre do pewnej granicy. Debile ja przekraczają
    i już nie zdają egzaminu.
    > Subaru jest wszedzie.
    Nie Subaru jest wszędzie, tylko debile są wszędzie, bez
    wyjątku czy na dwóch kołach, czy czterech. A i na osiemnastu
    sie zdarzają.
    --
    Krzysiek

  • 25. Data: 2010-02-24 11:05:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Krzysztof 45 pisze:

    > Nie Subaru jest wszędzie, tylko debile są wszędzie, bez wyjątku czy na
    > dwóch kołach, czy czterech. A i na osiemnastu sie zdarzają.

    Owszem. Dlatego ci co jezdza z glowa, jezdza dalej i nie dramatyzuja
    twierdzeniami ze co 100m ktos czyha na ich życie.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 26. Data: 2010-02-24 11:49:11
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.02.2010 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Troche ci sie rzeczywistosc z fantastyka miesza. Przyklej sobie naklejke
    > "jestesmy fszendzie", albo lepiej dwie i to na czoło.

    A dziękuję za radę, napisz mi jeszcze koniecznie na chuj mi taka nalepka? A?

    Skoro tak bardzo starasz się wykazać że każdy kto jedzie na motocyklu, jeździ
    niebezpiecznie, poszukaj lepszych przykładów. Ten ani stąd, ani z miasta,
    zupełnie bez sensu. Równie łatwo można znaleźć wiele filmików z
    podobnymi zapisami z aut. I o czym to świadczy? Że wielu lubi sobie
    czasem pozapierdalać? Zwłaszcza jak ma czym. A Ty?

    Jakoś znacznie rzadziej spotykam na drodze "szaleńca" na motocyklu niż
    w aucie, oczywiście to kwestia skali i założeń. Bo oceniam tylko czy jest
    dane zachowanie niebezpieczne dla mnie. Wielu często zdarza się nie
    zauważyć innego pojazdu, czasem nawet jeśli jest to tramwaj. A
    mniejszego wielu nie zauważa ot tak sobie.

    A dla większej ekscytacji masz lepszego linka:
    http://www.youtube.com/watch?v=9LB9Ehws_cU
    Pamiętaj tylko że taka jazda męcząca dosyć jest i ciągle się tak nie da.

    A znowu takiego czegoś nikt nie chce oglądać:
    http://www.youtube.com/watch?v=OCt5zVFVPsg

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 27. Data: 2010-02-24 11:53:00
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    DoQ wrote:

    > Owszem. Dlatego ci co jezdza z glowa, jezdza dalej i nie dramatyzuja
    > twierdzeniami ze co 100m ktos czyha na ich życie.

    Ja szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem takich "ścigających się".

    Przecież oni tez jeżdżą głównie samochodami, i wiedzą jak to
    wygląda.
    Jak ktoś skacze pomiędzy pasami, w dużym tłoku, to nie ma się co
    dziwić że mu inny czasem drogę zajedzie.
    Kierowca popatrzy w lusterko, pusto, zmienia pas, a tu dup, bo moto
    wyskoczył zza ciężarówki i w sekundę- półtorej z 90 km/h zrobił
    140.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 28. Data: 2010-02-24 11:55:18
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 24-02-2010 11:49, kakmar pisze:

> [...]
    > Pamiętaj tylko że taka jazda męcząca dosyć jest i ciągle się tak nie da.
    >
    > A znowu takiego czegoś nikt nie chce oglądać:

    Rozumiem, że każdy motocyklista to idiota i pojeb? Ciekawe?
    Zgadzam się, że znaczna część motocyklistów rekompensuje sobie kompleksy
    na drodze, ale nie można generalizować!

  • 29. Data: 2010-02-24 12:07:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > Dlatego ci co jezdza z glowa, jezdza dalej i nie dramatyzuja
    > twierdzeniami ze co 100m ktos czyha na ich życie.
    Dokładnie. Ale czasami ci co jeżdżą z głową, ze zmęczenia
    lub pewnej rutyny, dopada ich rozluźnienie, i też mogą sie
    wpakować w niezłe gówno. Może nie ze swojej winy, ale jak
    trafią rozluźnieni na ślepca, lub takiego co nie patrzy w
    lusterka, a takich teraz jest od cholery, to dzwonek gotowy.
    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2010-02-24 12:19:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kakmar pisze:

    > podobnymi zapisami z aut. I o czym to świadczy? Że wielu lubi sobie
    > czasem pozapierdalać? Zwłaszcza jak ma czym. A Ty?

    Jak sobie lubisz pozapierdalac to bierzesz ryzyko na siebie. Tworzenie
    sloganow (jak i rzekoma niedola motocyklistow) jest po prostu śmieszne

    > Jakoś znacznie rzadziej spotykam na drodze "szaleńca" na motocyklu niż
    > w aucie, oczywiście to kwestia skali i założeń. Bo oceniam tylko czy jest
    > dane zachowanie niebezpieczne dla mnie. Wielu często zdarza się nie

    Znajomi motocyklisci, z kilkunastoletnim stażem jeżdżą cali i nie
    brzęczą. Największy problem mają młodzi gniewni, ich codziennie ktoś nie
    zauważa i chce zabijać.

    > zauważyć innego pojazdu, czasem nawet jeśli jest to tramwaj. A
    > mniejszego wielu nie zauważa ot tak sobie.

    Wypadki byly i beda zawsze, tutaj nic sie nie zmieni.
    Kazdy moze zginac, kwestia tego jak czesto ryzykuje i prowokuje sytuacje.

    > http://www.youtube.com/watch?v=9LB9Ehws_cU
    > Pamiętaj tylko że taka jazda męcząca dosyć jest i ciągle się tak nie da.

    LOL. Wystarczy żeby pierwszy lepszy łepek obejrzał takiego ach i och
    stritfajtera w akcji po czym próbował go naśladować. Wystarczy jedna
    próba i kończy się to dla niego tragicznie. Oczywiście powód jedynie
    słuszny: ktoś go nie zauważył, zajechał drogę , zepchnął na barierki...

    > A znowu takiego czegoś nikt nie chce oglądać:
    > http://www.youtube.com/watch?v=OCt5zVFVPsg

    Ale gdzie ci źli katamaraniarze mordujący motocyklistę?

    Pozdrawiam
    Paweł