  • Data: 2010-02-24 12:48:46
    Temat: Re: Idzie wiosna... Przypomnienie
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar wrote:

    > świateł. >> http://www.youtube.com/watch?v=HS3VQHlgj8U

    > A dziękuję za radę, napisz mi jeszcze koniecznie na chuj mi taka
    > nalepka? A?
    >
    > Skoro tak bardzo starasz się wykazać że każdy kto jedzie na
    > motocyklu, jeździ niebezpiecznie, poszukaj lepszych przykładów.
    > Ten ani stąd, ani z miasta, zupełnie bez sensu. Równie łatwo
    > można znaleźć wiele filmików z podobnymi zapisami z aut. I o czym
    > to świadczy? Że wielu lubi sobie czasem pozapierdalać? Zwłaszcza
    > jak ma czym. A Ty?

    Widzisz, kwestia jest prosta.
    Jeśli moto jedzie przepisowo, czy nawet "prawie przepisowo" - ryzyko
    że ktoś go nie zobaczy, że zajedzie drogę - jest niezbyt duże.

    Natomiast rośnie to ryzyko gwałtownie gdy moto jedzie 2*ograniczenie
    czy 2,5*ograniczenie, i skacze z pasa na pas.

    W efekcie ci którzy płaczą "puszkarze nie patrzą w lusterka" - to
    właśnie ci co "zapierdalają".

    Bo ci co jeżdżą przepisowo, czy choć "rozsądnie" na moto mają ten
    problem z zajeżdżaniem równie często jak kierowcy samochodów.
    Czyli - co jakiś czas się zdarzy, ale nie jest to powód żeby robić
    akcję "motocykle są wszędzie".

    --
    Pozdro
    Massai