  • Data: 2010-02-24 11:49:11
    Temat: Re: Idzie wiosna... Przypomnienie
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.02.2010 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Troche ci sie rzeczywistosc z fantastyka miesza. Przyklej sobie naklejke
    > "jestesmy fszendzie", albo lepiej dwie i to na czoło.

    A dziękuję za radę, napisz mi jeszcze koniecznie na chuj mi taka nalepka? A?

    Skoro tak bardzo starasz się wykazać że każdy kto jedzie na motocyklu, jeździ
    niebezpiecznie, poszukaj lepszych przykładów. Ten ani stąd, ani z miasta,
    zupełnie bez sensu. Równie łatwo można znaleźć wiele filmików z
    podobnymi zapisami z aut. I o czym to świadczy? Że wielu lubi sobie
    czasem pozapierdalać? Zwłaszcza jak ma czym. A Ty?

    Jakoś znacznie rzadziej spotykam na drodze "szaleńca" na motocyklu niż
    w aucie, oczywiście to kwestia skali i założeń. Bo oceniam tylko czy jest
    dane zachowanie niebezpieczne dla mnie. Wielu często zdarza się nie
    zauważyć innego pojazdu, czasem nawet jeśli jest to tramwaj. A
    mniejszego wielu nie zauważa ot tak sobie.

    A dla większej ekscytacji masz lepszego linka:
    http://www.youtube.com/watch?v=9LB9Ehws_cU
    Pamiętaj tylko że taka jazda męcząca dosyć jest i ciągle się tak nie da.

    A znowu takiego czegoś nikt nie chce oglądać:
    http://www.youtube.com/watch?v=OCt5zVFVPsg

    --
    kakmaratgmaildotcom