  • 1. Data: 2015-01-20 19:12:10
    Temat: Idźcie i rozmnażajcie się ;->
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    Zaprawdę, powiadam wam - idźcie i rozmnażajcie się, albowiem dobrodziejstwa
    płynące z Karty Dużej Rodziny widoczne są już, przynajmniej w Play.
    Zniesmaczony ciągłym doładowywaniem dzieciakom ich prepaidów, otrzymawszy
    wreszcie KDR-y, polazłem z nimi do salonu Play. Wrzuciłem całą trójkę na
    abonament Formuła Rodzinna 4.0+ i za 75 zł brutto (to już po tej zniżce za
    KDR) cała banda może gadać do upojenia tudzież esemesować a nawet robić w
    szkole za przechodni punkt dostępowy, co winduje je w hierarchii grupy ;->
    Przy okazji dostałem dodatkową kartę "administracyjną" (tylko do połączeń
    internetowych), dzięki czemu mam zapasowe łącze i możliwość dalszego
    pyskowania w Usenecie, gdyż serwer neostrady od świąt przestał wpuszczać
    posty z Vectry, natomiast z Play - i owszem.
    Piszę o tym, bo po raz kolejny sprawdziło się moje credo - nie stać mnie na
    prepaid, wezmę zatem abonament ;->

    JoteR

  • 2. Data: 2015-01-21 11:58:29
    Temat: Re: Idźcie i rozmnażajcie się ;->
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-01-20 o 19:12, JoteR pisze:
> [...]
    > Piszę o tym, bo po raz kolejny sprawdziło się moje credo - nie stać
    > mnie na prepaid, wezmę zatem abonament ;->

    Tak tak, a do tej pory tylko słyszałem o szczęśliwych niewolnikach...

  • 3. Data: 2015-01-22 18:20:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    JoteR wrote:

    > zapasowe łącze i możliwość dalszego pyskowania w Usenecie, gdyż serwer
    > neostrady od świąt przestał wpuszczać posty z Vectry, natomiast z Play -

    Vectra nie ma teraz żadnego działającego serwera nntp?

  • 4. Data: 2015-01-22 18:47:15
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Poldek" napisał:

    > Vectra nie ma teraz żadnego działającego serwera nntp?

    DPT Vectry, do którego napisałem z delikatną sugestią sprawdzenia revDNS,
    wskazał na news.vectra.pl, ale chyba jest martwy, bo nawet listy grup nie da
    się pociągnąć. Poza tym to jakaś tajemnicza sprawa - w poprzednią środę i
    teraz w poniedziałek mogłem trollować do upojenia, a od trzech dni znów -
    440 Posting Not Allowed. Tak więc te 25 GB/mies. bardzo się przyda ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2015-01-25 15:36:41
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 22.01.2015 JoteR <u...@i...eu> napisał/a:

    > 440 Posting Not Allowed. Tak więc te 25 GB/mies. bardzo się przyda ;->

    Jak widać z moich nagłówków atman daje trollować klientom Vectry :)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2015-01-25 15:45:26
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.01.2015 JoteR <u...@i...eu> napisał/a:

    > Piszę o tym, bo po raz kolejny sprawdziło się moje credo - nie stać mnie na
    > prepaid, wezmę zatem abonament ;->

    A mają już abo dla małogadających? Bo mnie też męczą doładowania,
    ale oferty za 20-25 zł dla 3 numerów (łącznie) nikt nie daje (albo słabo
    szukałem). Aha, na KDR się chyba nie łapiemy: tylko dwoje dzieci
    plus pies.

  • 7. Data: 2015-01-25 18:00:38
    Od: "slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!" <w...@p...jeden.z.drugim.invalid>

    tego tu https://tr.im/UO8qr dokladnie widac

    --
    wypasiona na mc-kaczka aka SZCZYkago usrael: https://tr.im/ilpQ3

    besposrednio zza kulisow hodowli PARANOIDow: https://tr.im/yVToK

  • 8. Data: 2015-01-25 18:48:51
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Dominik & Co" napisał:

    > A mają już abo dla małogadających? Bo mnie też męczą doładowania,
    > ale oferty za 20-25 zł dla 3 numerów (łącznie) nikt nie daje (albo słabo
    > szukałem).

    Obawiam się, że marketoidom nie opłaca się opracowywać "promocji" dla
    niskich abonamentów - wpływy z nich nie pokryją kosztów ich ciężkiej pracy
    twórczej ;-> Bo dla abonamentu "rodzinnego" za 75 zł owa 40-złotowa zniżka
    za KDR już nie obowiązuje.

    > Aha, na KDR się chyba nie łapiemy: tylko dwoje dzieci

    No to - że tak zacytuję byłego premiera - "do roboty!" ;->

    > plus pies.

    Skoro *Ujnia wydała dyrektywę, że ślimak to ryba, to może niedługo uzna, że
    pies też człowiek...

    JoteR

  • 9. Data: 2015-01-25 19:03:30
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Dominik & Co" napisał:

    > Jak widać z moich nagłówków atman daje trollować klientom Vectry :)

    O, od wczoraj znów jest "allowed". Pewnie od poniedziałku znów zdechnie.
    Muszę natrollować na zapas ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2015-01-26 12:00:01
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-01-20, o godz. 19:12:10
    "JoteR" <u...@i...eu> napisał(a):

    > punkt dostępowy, co winduje je w hierarchii grupy ;-> Przy okazji
    > dostałem dodatkową kartę "administracyjną" (tylko do połączeń
    > internetowych), dzięki czemu mam zapasowe łącze i możliwość dalszego

    Ta karta ma OIDP limit 0,5GB miesięcznie.

    Zdrówko