  • 11. Data: 2015-01-26 18:31:41
    Temat: Re: Idźcie i rozmnażajcie się ;->
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał:

    > Ta karta ma OIDP limit 0,5GB miesięcznie.

    Konsultant oraz panel Play24 zeznają zgodnie, że leci to z puli tych 25 GB.

    JoteR

  • 12. Data: 2015-01-27 09:03:33
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-01-26, o godz. 18:31:41
    "JoteR" <u...@i...eu> napisał(a):

    > Konsultant oraz panel Play24 zeznają zgodnie, że leci to z puli tych
    > 25 GB.

    A u mnie panel zeznaje że leci z 0,5GB dodatkowego transferu. I to samo
    mi powiedziano przy zakupie. Czasami ten limit wykorzystuję bo karta
    siedzi w telefonie do nawigacji stale leżącym w aucie i jak poleci
    spora transmisja np. uaktualnienia map to pasmo jest przycięte. Może
    zależy to od czasu zakupy - ja kupowałem pakiet w lipcu 2014 roku.

    Zdrówko

  • 13. Data: 2015-01-27 09:35:17
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.01.2015 JoteR <u...@i...eu> napisał/a:

    > Obawiam się, że marketoidom nie opłaca się opracowywać "promocji" dla
    > niskich abonamentów - wpływy z nich nie pokryją kosztów ich ciężkiej pracy
    > twórczej ;-> Bo dla abonamentu "rodzinnego" za 75 zł owa 40-złotowa zniżka

    Najpewniej tak. Ale ja tak chciałbym się nawrócić na abo,
    ale płacić trzy razy więcej dla idei?
    To już poświęcę ten kwadrans przy kompie co miesiąc na doładowanie
    i poustawianie pakietów...

    > No to - że tak zacytuję byłego premiera - "do roboty!" ;->

    Nie to żeby sam proces twórczy mnie nie pociągał, ale ujmę to tak
    -ROI zbyt niskie :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.