eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIdiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach kolejowychRe: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach kolejowych
  • Data: 2014-09-12 18:51:13
    Temat: Re: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach kolejowych
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    news:op.xl05e5tsctg864@hopeit.linksys...
    W dniu 11.09.2014 o 17:43 spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl> pisze:

    > Maszynista zbliżając się do przejazdu kolejowego z samoczynną
    > sygnalizacją dostaje sygnał na specjalnym semaforze czy jest ona sprawna
    > czy nie. Jeśli sygnalizacja jest uszkodzona musi zachować szczególną
    > ostrożność i zwolnić do 20km/h.

    > Nie dotyczy to przypadkiem tylko przejazdów z zaporami?

    Dotyczy to także przejazdów wyposażonych tylko w SSP (samoczynną
    sygnalizację przejazdową).
    Niestety dużo jest jeszcze przejazdów stargo typu, gdzie nie ma wspomnianych
    tarcz ostrzegawczych przejazdowych (TOP) dla maszynisty. Jednak w takim
    przypadku na najbliższej nastawni są zamontowane urządzenia potwierdzające
    sprawność urządzeń i w przypadku awarii, maszynista otrzymuje tzw. rozkaz
    pisemny gdzie ma podany kilometr szlaku w którym jest uszkodzona
    sygnalizacja i ma w tym miejscu jechać z prędkościa 20km/h i zachowac
    ostrożność.

    Mimo wszystko, ostrożności na przejazdach nigdy za wiele...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: