eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIdiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach kolejowychRe: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach kolejowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach
    kolejowych
    Date: Fri, 12 Sep 2014 18:51:13 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <luv8a6$3le$1@node1.news.atman.pl>
    References: <luqlal$7pj$1@node2.news.atman.pl> <lusfuu$5qs$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@h...linksys>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-186-127.kwidzyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1410540678 3758 81.190.186.127 (12 Sep 2014 16:51:18
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Sep 2014 16:51:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140912-0, 2014-09-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544363
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    news:op.xl05e5tsctg864@hopeit.linksys...
    W dniu 11.09.2014 o 17:43 spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl> pisze:

    > Maszynista zbliżając się do przejazdu kolejowego z samoczynną
    > sygnalizacją dostaje sygnał na specjalnym semaforze czy jest ona sprawna
    > czy nie. Jeśli sygnalizacja jest uszkodzona musi zachować szczególną
    > ostrożność i zwolnić do 20km/h.

    > Nie dotyczy to przypadkiem tylko przejazdów z zaporami?

    Dotyczy to także przejazdów wyposażonych tylko w SSP (samoczynną
    sygnalizację przejazdową).
    Niestety dużo jest jeszcze przejazdów stargo typu, gdzie nie ma wspomnianych
    tarcz ostrzegawczych przejazdowych (TOP) dla maszynisty. Jednak w takim
    przypadku na najbliższej nastawni są zamontowane urządzenia potwierdzające
    sprawność urządzeń i w przypadku awarii, maszynista otrzymuje tzw. rozkaz
    pisemny gdzie ma podany kilometr szlaku w którym jest uszkodzona
    sygnalizacja i ma w tym miejscu jechać z prędkościa 20km/h i zachowac
    ostrożność.

    Mimo wszystko, ostrożności na przejazdach nigdy za wiele...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: