-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach
kolejowych
Date: Fri, 12 Sep 2014 18:51:13 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <luv8a6$3le$1@node1.news.atman.pl>
References: <luqlal$7pj$1@node2.news.atman.pl> <lusfuu$5qs$1@node1.news.atman.pl>
<o...@h...linksys>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-186-127.kwidzyn.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1410540678 3758 81.190.186.127 (12 Sep 2014 16:51:18
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Sep 2014 16:51:18 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 140912-0, 2014-09-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544363
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
news:op.xl05e5tsctg864@hopeit.linksys...
W dniu 11.09.2014 o 17:43 spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl> pisze:
> Maszynista zbliżając się do przejazdu kolejowego z samoczynną
> sygnalizacją dostaje sygnał na specjalnym semaforze czy jest ona sprawna
> czy nie. Jeśli sygnalizacja jest uszkodzona musi zachować szczególną
> ostrożność i zwolnić do 20km/h.
> Nie dotyczy to przypadkiem tylko przejazdów z zaporami?
Dotyczy to także przejazdów wyposażonych tylko w SSP (samoczynną
sygnalizację przejazdową).
Niestety dużo jest jeszcze przejazdów stargo typu, gdzie nie ma wspomnianych
tarcz ostrzegawczych przejazdowych (TOP) dla maszynisty. Jednak w takim
przypadku na najbliższej nastawni są zamontowane urządzenia potwierdzające
sprawność urządzeń i w przypadku awarii, maszynista otrzymuje tzw. rozkaz
pisemny gdzie ma podany kilometr szlaku w którym jest uszkodzona
sygnalizacja i ma w tym miejscu jechać z prędkościa 20km/h i zachowac
ostrożność.
Mimo wszystko, ostrożności na przejazdach nigdy za wiele...
--
pozdrawiam
Leszek Kowalski
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.14 19:07 Gotfryd Smolik news
- 12.09.14 23:00 Grzexs
- 12.09.14 23:04 Grzexs
- 12.09.14 23:06 Tomasz Pyra
- 12.09.14 23:08 Tomasz Pyra
- 13.09.14 02:44 Zenowik6
- 13.09.14 05:59 Budzik
- 13.09.14 16:41 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe