  • 1. Data: 2011-06-22 14:43:52
    Temat: Idczak
    Od: "p...@g...pl" <p...@g...pl>

    Witam. Właśnie kupiłem żonie Audi a1 z tego roku, ma ze 122 KM i
    powiem szczerze, że tak chodzi to maleństwo, że będę musiał od niej
    pożyczać J.
    Już trochę czytałem na forum, który salon wybrać i zaufałem Idczakowi
    - myślę sobie, że był to dobry wybór bo obsługa na poziomie i mają
    bardzo niskie ceny serwisu, nawet mojej mamy polo z 2004 mogę tu
    przyprowadzić.
    Pozdrawiam
    Marek 42

  • 2. Data: 2011-06-22 14:46:02
    Temat: Re: Idczak
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    do budy

  • 3. Data: 2011-06-22 14:50:47
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Dobrze że miałem chusteczki pod ręką bo spłakałem się jak norka.
    Normalnie - użekua mnie tfoja chistorja.

  • 4. Data: 2011-06-22 15:06:14
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    f.googlegroups.com...
[...]

    A nie wstyd ci z takim starym autem do serwisu jeździc , a fuj, 2004 toz to
    nie mozna
    się na oczy somsiadom pokazać.
    M.

  • 5. Data: 2011-06-22 15:49:27
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik

    Marek 42

    Raz P.Sołtysik, raz Marek a zdaje się, że naprawdę Idczak :)

  • 6. Data: 2011-06-22 15:59:53
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    p...@g...pl wrote:

> [...]
    > - myślę sobie, że był to dobry wybór bo obsługa na poziomie i mają
    > bardzo niskie ceny serwisu, nawet mojej mamy polo z 2004 mogę tu

    Nieprzemyślany post.

    Człowiek który by miał uwierzyć w te idotyzmy musiałby być na tyle
    głupi że i tak nie nauczyłby się czytać...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2011-06-22 16:16:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin p...@g...pl

    > Pozdrawiam

    No pozdro Idczak, ale już nie spamuj. ;)

  • 8. Data: 2011-06-22 16:53:23
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-06-22 15:59, Massai pisze:
    > Nieprzemyślany post.
    >
    > Człowiek który by miał uwierzyć w te idiotyzmy musiałby być na tyle
    > głupi że i tak nie nauczyłby się czytać...

    10/10 :-)

  • 9. Data: 2011-06-22 20:06:30
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Tak nieudolnej kryptoreklamy to ja nie widzialem jeszcze :)

    Ale thx az mi sie humor poprawil :)

  • 10. Data: 2011-06-22 22:00:52
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    (...) zaufałem Idczakowi

    Ja bym Idczakowi nie ufał, żałuje paru kafli na normalną reklamę.

    Zenobiusz 39