  • Data: 2020-01-22 11:50:41
    Temat: Re: Idą promocje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 stycznia 2020 11:37:47 UTC+1 użytkownik Iguan_007 napisał:

    > Nie trzymam faktur bo dostaje elektroniczne. Ale spadki zaobserwowalismy nie tylko
    w koszcie hurtowym, ale tez w kosztach sieci i kosztach ekologicznych("whole supply
    chain").

    > Ten trend jest przewidywany na kilka kolejych lat:
    > "Overall residential electricity prices out to 2022 are estimated to continue
    (PODKRSLENIE MOJE) falling on the back of increasing supplies of generation in the
    electricity market and lower regulated prices for networks."

    Mam wrażenie że za wysoko siedzisz i za szeroko widzisz.
    I nie odbieraj tego proszę jako złośliwość
    To jak z cenami żywności u nas- władza oraz tv PIS twierdza ze żywność tanieje a moja
    mama i żona twierdza że wg paragonów drożeje.
    A z energią to u nas odwrotnie, zresztą chyba uczestniczyłeś w tych dyskusjach-
    poniektórzy twierdza ze w ostatnich latach drożała ale faktury z lat ubiegłych i z
    końca 2019roku pokazują coś innego- przez 10lat praktycznie cena 1kWh była stała