  • 21. Data: 2010-06-11 14:53:31
    Temat: Re: Ibiza w super stanie
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-11 14:43, krzysiek82 pisze:

    > co może sprawdzić i gdzie?

    Wpisz VIN w google,

  • 22. Data: 2010-06-11 14:54:54
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    DoQ pisze:
    > Sprawdzic gdzie?
    > Jakby chcial byc uczciwy to by wrzucil zdjecia przed/po naprawie.

    Dokładnie, ktoś zacznie teraz bronić tego handlarza, ze jakby nie
    wyklepał to by stracił. Ale kogo to obchodzi, że kupił tego wraka? Mógł
    nie kupować u ludzi teraz na minę nie wciągać.

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-06-11 14:56:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    krzysiek82 pisze:

    > Dokładnie, ktoś zacznie teraz bronić tego handlarza, ze jakby nie
    > wyklepał to by stracił. Ale kogo to obchodzi, że kupił tego wraka? Mógł
    > nie kupować u ludzi teraz na minę nie wciągać.

    I pewnie trafi na napalonego nieboraka, ktory wybeceluje 60 klockow za
    swiezutkie auto prosto ze Szwajcarii.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 24. Data: 2010-06-11 14:57:56
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    CUT pisze:
    > Wpisz VIN w google,

    i oczywiście myślisz, że znajdziesz info o każdym aucie jak wpiszesz vin
    w googlach? Google nie indeksuje wszystkiego :)

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-06-11 15:00:25
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    krzysiek82 napisał(a):
    > no jak po zdjęciach potrafisz poznać, że jest ok to respekt, tego nawet
    > specjalista nie pozna jak auto będzie oglądał powierzchownie bo buble są
    > pod spodem wraz z toną szpachli :)
    > a ja nie lubie polskiego cwaniactwa a tego sprzedający to właśnie jeden z
    > takich cwaniaczków buraczków.

    Sprzedawca napisał, że stan super. Oczywiście rozum nakazuje ostrożność, ale
    dopuki nie masz dowodów że to kłamstwo, to powstrzymaj się od pomówień.
    Jeżeli ktoś umiał doprowadzić do takiego stanu wizualnego, to znaczy że
    umiejętności ma duże. Nie masz dowodów, że tych umiejętności nie wykorzystał
    takze do niewidocznych z zewnątrz aspektów naprawy.
    Nie zrozum mnie źle - nie zamierzam tu udowadniać, że ten samochód jest
    faktycznie w super stanie, bo PRAWDOPODOBNIE nie jest, ale póki co ani ja,
    ani Ty tego wiedzieć nie możemy. Chodzi o to, że nie masz ŻADNYCH dowodów,
    że sprzedawca napisał nieprawdę, a rzucasz tu publiczne oskarżenia.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 26. Data: 2010-06-11 15:08:20
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Krzysiek Niemkiewicz pisze:
> [...]
    > dopuki nie masz dowodów że to kłamstwo, to powstrzymaj się od pomówień.
    > Jeżeli ktoś umiał doprowadzić do takiego stanu wizualnego, to znaczy że

    Jesteś to wstanie poznać po zdjęciach?

    Nie masz dowodów, że tych umiejętności nie wykorzystał
    > takze do niewidocznych z zewnątrz aspektów naprawy.

    Nawet jak ma umiejętności to nie doprowadzi auta do stanu z przed
    szkody, po prostu jest to fizycznie nie możliwe.

    > Nie zrozum mnie źle - nie zamierzam tu udowadniać, że ten samochód jest
    > faktycznie w super stanie, bo PRAWDOPODOBNIE nie jest, ale póki co ani ja,
    > ani Ty tego wiedzieć nie możemy.

    To prawda, ale bulwersuje mnie takie robienie z ludzi debili. Ciekawe
    coby powiedział jakby się do niego zadzwoniło z pytaniem o przeszłość
    powypadkową tego auta.

    Chodzi o to, że nie masz ŻADNYCH dowodów,
    > że sprzedawca napisał nieprawdę, a rzucasz tu publiczne oskarżenia.

    nie rzucam oskarżeń, bo oskarżać można raczej konkretną osobę a ja tego
    nie robię, patrze na sprawę przez pryzmat innych przystanków jakie
    oglądałem i które też były super igłami. Dlatego też nie kupuje aut w
    kraju.

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2010-06-11 15:10:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]

    > umiejętności ma duże. Nie masz dowodów, że tych umiejętności nie wykorzystał

    W cywilizowanym kraju samochód wędruje na szrot, a u nas podziwiają
    rodzime rzemieślnictwo. Świat schodzi na psy...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 28. Data: 2010-06-11 15:12:34
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    DoQ pisze:
    > W cywilizowanym kraju samochód wędruje na szrot, a u nas podziwiają
    > rodzime rzemieślnictwo. Świat schodzi na psy...

    I właśnie do tego celu powinna powinna powstać specjalna komórka policji
    która by się zajmowała tym procederem. Bo to jest karygodne.

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-06-11 15:20:23
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-11 14:38, venioo wrote:

> [...]
    > Ja nie widze tu nigdzie oszustwa, a stan na dzien dzisiejszy tego auta
    > jest faktycznie super - wiec czego sie czepiasz?

    No cóż kolejne bicie piany. Podaje tu i tu ten sam numer telefonu,
    nigdzie nie napisał, że bezwypadkowa, więc jest to zwykłe czepialstwo.
    Historię auta po VINie da radę sprawdzić w ASO lub u kogoś kto ma dostęp
    do bazy. Pewnie nawet nie zadzwonił i nie spytał sprzedawcy o to auto,
    sensację jak widać można zrobić z niczego.

  • 30. Data: 2010-06-11 15:23:40
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:
    (...)
    > W cywilizowanym kraju samochód wędruje na szrot, a u nas podziwiają
    > rodzime rzemieślnictwo.

    Jak widzę zdecydowanie nie doceniasz elementów twórczych tej
    działalności :)

    > Świat schodzi na psy...

    Nieprawda, mamy nową dziedzinę sztuki ;)