  • 1. Data: 2010-06-11 09:04:04
    Temat: Kia Venga
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Witam
    Czy ktoś z grupowiczów miał kontakt z Vengą? Jakie wrażenia z jazdy i
    ogólnie jak oceniacie ten samochód? Z różnych testów o których czytałem
    w necie opinie są dosyć pozytywne.
    Z góry dzięki za informacje.

    Jacek

  • 2. Data: 2010-06-11 09:30:45
    Temat: Re: Kia Venga
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    W dniu 2010-06-11 09:04, Jacek pisze:
> [...]
    > Czy ktoś z grupowiczów miał kontakt z Vengą? Jakie wrażenia z jazdy i
    > ogólnie jak oceniacie ten samochód? Z różnych testów o których czytałem

    Poczekaj jeszcze chwilkę aż cena pójdzie w dół, bo na razie lepiej kupić
    ceeda

  • 3. Data: 2010-06-11 09:40:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktoś z grupowiczów miał kontakt z Vengą? Jakie wrażenia z jazdy i
    > ogólnie jak oceniacie ten samochód? Z różnych testów o których czytałem w
    > necie opinie są dosyć pozytywne.

    Oglądałem i stwierdziłem, że Ceed kosztujący niewiele więcej jest dużo
    lepszym rozwiązaniem.
    Miejsca więcej, materiały lepsze, sądząc po sylwetce powinien lepiej jeździć
    (w sensie stabilności).

    Czekam na vana w klasie C.

  • 4. Data: 2010-06-11 11:09:13
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Czekam na vana w klasie C.

    a kia carens?
    P.

  • 5. Data: 2010-06-11 11:14:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > a kia carens?

    No dobrze, źle się wyraziłem.
    Vana na bazie Ceeda, a nie jakieś koreańskie wymysły.

  • 6. Data: 2010-06-11 23:46:40
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2010-06-11 09:04, Jacek pisze:

    > Czy ktoś z grupowiczów miał kontakt z Vengą? Jakie wrażenia z jazdy i
    > ogólnie jak oceniacie ten samochód? Z różnych testów o których czytałem
    > w necie opinie są dosyć pozytywne.

    To żadna sztuka napisać, że Ceed jest lepszy, jak tu paru kolegów
    próbuje. Ceed a Venga to dwa różne auta, a Jacek wcale się nie pytał, co
    jest lepsze od Vengi...

    Tak, mam Vengę. Tak, to co piszą w testach, to prawda :-) Prowadziłem
    Vengę, potwierdzam.

  • 7. Data: 2010-06-12 09:05:19
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    notveryoldman pisze:

    > Tak, mam Vengę. Tak, to co piszą w testach, to prawda :-) Prowadziłem
    > Vengę, potwierdzam.

    Mam nadzieje że potwierdzę twoją opinię, dzisiaj wybieram się na jazdę
    próbną vengą. Ceedowi też się przyjrzę, ale venga bardziej przyciąga
    moje oko ;)

    --
    Jacek

  • 8. Data: 2010-06-12 21:44:05
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Jacek pisze:

    > Mam nadzieje że potwierdzę twoją opinię, dzisiaj wybieram się na jazdę
    > próbną vengą. Ceedowi też się przyjrzę, ale venga bardziej przyciąga
    > moje oko ;)

    No cóż , Cavallino miałeś rację ;)
    Przymierzałem się do Vengi a skonczyło się ceedem, wprawdzie rocznik
    2009 ale wyszedł taniej od vengi z 2010 a wyposażony o wiele lepiej :).
    Komfort jazdy i wykończnie wnętrza samochodu na zdecydowany plus dla
    ceeda. Bryła nadwozia jednak ładniejsza u vengi.
    Mam nadzieję że to wozidelko posłuży trochę ;)

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2010-06-12 23:26:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > jazdy i wykończnie wnętrza samochodu na zdecydowany plus dla ceeda. Bryła

    Dokładnie tak samo to odbieram.
    Venga i Soul są b. ładne.
    Ale tylko dopóki do nich nie wsiądziesz.

    Po ceedzie człowiek robi się wybredny, a te modele grzeszą tandetą w
    materiałach i małą ilością miejsca.
    Widać że auta nie są produkowane dla Europejczyków.

    > Mam nadzieję że to wozidelko posłuży trochę ;)

    Jak trafisz tak jak ja, to będziesz zadowolony na pewno.
    Poza kilkoma niewygodnymi pierdółkami typu kiepsko rozwiązana klimatyzacja
    schowka, naprawdę nie mam się do czego przyczepić.